Ben al een tijd aan het zoeken maar zie het niet en kan ook niet zo 123 een goede oplossing vinden met de search.
Onderstaande stuk code is uit mij ASP pagina,
De asp variabele Begin_Href heeft een onmouseover die een javascript functie aanroept
Nu wil graag de waarde uit de variabel Text of misschien rechtstreeks uit rstmain("PTitel") meegeven in de betreffende functie, echter het wil niet lukken.
Hoe ik ook "" of '' gebruik!
Als ik de text rechtstreeks vul in de javascript funtie dan kan ik hem zonder problemen plaatsen als id ergens in mijn html.
Hij moet echter wel variabel zijn want alles staat binnen een lus die de Begin_Href elke keer moet opbouwen rond een aan te klikken plaatje.
Onderstaande stuk code is uit mij ASP pagina,
code:
1
2
3
| TekstArray(rstmain("PTID"))= rstmain("PTitel")
Text = rstmain("PTitel")
Begin_Href = "<a href=""proj-soort_midden.asp?PCode=" & rstmain("PCode")& """ name=""" & rstmain("PCode")& """ id=""" & rstmain("PCode")& """ onmouseover=""javascript:PlaatsTekst()"">" |
De asp variabele Begin_Href heeft een onmouseover die een javascript functie aanroept
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| <script>
function PlaatsTekst(text){
if ( document.all )
document.all ['text'].innerHTML = text;
else if ( document.getElementById )
document.getElementById ['text'].innnerHTML = text;
else if ( document.layers )
{
document.layers ['text'].document.open ();
document.layers ['text'].document.writeln ( text );
document.layers ['text'].document.close ();
}
}
</script> |
Nu wil graag de waarde uit de variabel Text of misschien rechtstreeks uit rstmain("PTitel") meegeven in de betreffende functie, echter het wil niet lukken.
Hoe ik ook "" of '' gebruik!
Als ik de text rechtstreeks vul in de javascript funtie dan kan ik hem zonder problemen plaatsen als id ergens in mijn html.
Hij moet echter wel variabel zijn want alles staat binnen een lus die de Begin_Href elke keer moet opbouwen rond een aan te klikken plaatje.