Toon posts:

[Saitek PC Dash 2] Kan geen profiel openen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb de PC Dash 2 van saitek en ik wilde deze bij Enemy Territory gaan gebruiken, ik heb netjes een nieuw profiel aangemaakt en daar alle toetsen ingesteld. nu kan ik alleen niet dat profiel laden (dan krijg ik een melding van foutenrapport aan mircosoft versturen).. ik heb windows xp pro en de drivers van de cd-rom gebruikt die daar bij zat, weet iemand hoe ik dit kan oplossen??

alvast bedankt

robert

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 15:03 ]

• RutgerLAN
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-07-2023
ff offtopic:

Waar heb je die eigenlijk gekocht en wat koste die? Ik wil die ook hebben als controller voor BPM Studio ;)

Verwijderd

Topicstarter
iets van 2 jaar geleden bij saturn in duitsland, was afgeprijst naar 14 euro :) wel een leuk koopje alleen doet ie het niet :( (wel op windows 98 en 2000 maar niet op XP)

• RutgerLAN
heeft die winkel toevallig ook een site waar je die kunt bestellen?

Verwijderd

Topicstarter
www.saturn.de

ik weet wel niet meer of ze ze daar nog hebben

• RutgerLAN
Ik heb hem nu dus ook (PC Dash 2). Ik prik hem in de USB en krijg de melding: Het USB-Apparaat wordt niet herkend. Ik heb het apparaatje al op meerdere pc's geprobeerd (allemaal XP). Ik heb verder niet de mogelijkheid om het op een ander OS te proberen. Is mijn PC Dash brak of is er iets met XP, dat ik beter 98 kan gebruiken?

Verwijderd

Topicstarter
de pcdash is niet brak, het ligt volgens mij gewoon aan XP, ik heb hem op Win2000 en op Win 98 geprobeerd daar doet ie het zonder problemen, bij XP krijg ik alle problemen (je moet wel eerst de software installeren en dan pas insteken :))

• RutgerLAN
Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 13:05:
de pcdash is niet brak, het ligt volgens mij gewoon aan XP, ik heb hem op Win2000 en op Win 98 geprobeerd daar doet ie het zonder problemen, bij XP krijg ik alle problemen (je moet wel eerst de software installeren en dan pas insteken :))
Hij gaat dus niet werken op XP :? Ik heb net de USB stekker eruit gehaald, pc opnieuw opgestart, software geinstalleerd, stekker erin, en toen geen kik. Blijft dus hangen bij de installatie. Kan dus ook niet verder komen. Vreemd :(

[ Voor 21% gewijzigd door RutgerLAN op 04-08-2004 16:20 ]

• RutgerLAN
Heb nu W2K geinstalleerd. Nog steeds doet ie het niet. Ik kan de software wel installeren, maar als ik de PC Dash moet inpluggen vind ie niks :? Weet iemand hier misschien een oplossing voor. USB werkt prima, heb net de USB 2.0 Drivers geinstalleerd, nog steeds niks!
Pagina: 1