Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MP3-speler] Hema-aanbieding Freecom 256mb speler

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Topicstarter
In de Hema-folder van deze week stond een zeer interessante aanbieding: de Freecom Beatman 256mb met ingebouwde FM-tuner en memorecorder. Het apparaatje kan ook nog eens WMA-bestanden afspelen, en kost slechts 89 Euro.

Behoorlijk goedkoop dus! Alleen hier in Eindhoven is 'ie niet leverbaar om vage redenen (ze wisten het zelf ook niet). Iemand die dat ding al ergens heeft kunnen kopen, en zo ja: hoe bevalt 'ie? ;)

Volvotips.com

• ygma!l
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 14:13
Ik heb zelf de voorganger van deze speler (64mb intern, geen fm tuner), wel zelfde design en ben er zeker tevreden over! Nu ben ik ook niet zo'n geluidspitlut, maar ik wil graag wel een beetje mooi geluid. Gezien de prijs die je ervoor moet betalen en gezien de service van de Hema, kopen! (Enuh... jah, ik werk bij de hema :P )

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Topicstarter
ygma!l schreef op 09 juli 2004 @ 13:24:
Ik heb zelf de voorganger van deze speler (64mb intern, geen fm tuner), wel zelfde design en ben er zeker tevreden over! Nu ben ik ook niet zo'n geluidspitlut, maar ik wil graag wel een beetje mooi geluid. Gezien de prijs die je ervoor moet betalen en gezien de service van de Hema, kopen! (Enuh... jah, ik werk bij de hema :P )
Hee, dan kan je vast wel weten of die dingen bij jullie wél leverbaar zijn! :P ;) Hier in Eindhoven dus niet, en gisteren in Utrecht ook al niet. :{

Volvotips.com