[Distributed Folding] Error 906

Pagina: 1
Acties:

• BlueInk
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-02 08:50
Help!

Mijn kalfje heeft lelijke manieren :(
Deze foutmelding staat in het log van de screenssaver:

ERROR: [000.000] {foldtrajlite2.c, line 5076} Error during upload: STATUS 906 GENERIC STRUCTURE ERROR

Iemand enig idee hoe ik dit moet aanpakken om tot een snelle genezing te komen?

Aghh....... Staatin het verkeerde forum :-(
Moet bij Distributed Folding komen...

[ Voor 14% gewijzigd door BlueInk op 09-07-2004 12:52 ]

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Als eerste iig client stoppen, backup maken, nieuwe client dosnloaden en starten, dan kan je iig verder draaien.

Ik weet verder niet of deze fout nog te herstellen is en of behaalde resultaten nog te flushen zijn, wellicht dat iemand anders hier meer op kan zeggen.

Mijn ervaring is dat als er de melding "Generic Structure Error" of "Filelist has been tampered with" vaak gevalletje helaas pindakaas is en behaalde resultaten weg zijn.
Wellicht dat met -purgeuploadlist nog iets te doen valt, wel altijd eerst een backup veiligstellen.

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-01 12:56
Zelf nooit gehad dus ben ff op het officiele forum wezen zoeken.

In dit draadje wordt het behandeld.

Elena Garderman zegt:
The 906 error means your structure is actually messed up in some manner. This is likely to be cause by something in the system, so run thorough checks on your memory and hard drive.
Other than that, once he error has appeared, you can only try using purgeuploadlist to upload the remaining structures.

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-02 15:14
geeft niks dat het een nieuw topic is geworden.

Zoals Elteor zegt is het makkelijkste een nieuwe client downloaden. De informatie van Spheroid kan natuurlijk ook, maar dat is meer werk.
Ik heb eigenlijk niet veel toe te voegen aan bovenstaande reacties :)