Toon posts:

Pioneer dv-370 Regiovrij maken.

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort mijn oude Samsung dvd speler vervangen door een Pioneer dv-370. Dit omdat de Samsung weinig gebrande dvd's wou lezen. Nou wil ik alleen graag weten of het mogelijk is om de dvd speler regiovrij te maken, en zoja hoe dit te doen is.

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Ik kan je niet helpen met het regio vrij maken (mag ook niet volgens de T.net policy)

Wat ik zelf doe, is een back-up maken van mijn regio-1 dvd's op burnables, waarbij de regiolock verwijderd wordt, zodat ik ze normaal kan afspelen in mijn (niet regiovrije) pioneer.

If you choose to criticise you choose your enemies

Verwijderd

Topicstarter
Dus als je er een kopie van maakt is automatisch de regiolock van de kopie verwijderd?

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-07 17:15
Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 12:37:
Ik heb sinds kort mijn oude Samsung dvd speler vervangen door een Pioneer dv-370. Dit omdat de Samsung weinig gebrande dvd's wou lezen. Nou wil ik alleen graag weten of het mogelijk is om de dvd speler regiovrij te maken, en zoja hoe dit te doen is.
Je hebt daar bedrijven voor zodat je ook garantie behoud.

(zoek op google)

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:25
Er is momenteel blijkbaar geen hack om je pioneer regiovrij te maken.
Via google vind je een site met een erg vollegie lijst hierover. :)

[edit]
Geen hack die je zelf kan uitvoeren bedoel ik, er zullen idd wel bedrijven zijn die het wel voor je kunnen doen.

[ Voor 31% gewijzigd door Fire69 op 09-07-2004 12:49 ]

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-07 17:15
Wel mogelijk...

Ts neem anders contact op met mij, mail @ Counterstrikeaddict[@]hotm.....co.

• R-B
  • Laatst online: 27-07 08:34

R-B

Blokkert

ik had site gehad van iemand hoe ik mijn pioneer moet unlocken, maar geen leuk werk iig :r

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04-2025
Mischien dat een remote control truuk gebruikt kan worden?

Verwijderd

ga naar de media markt, daar kunnen ze hem regio-vrij maken voor je tegen een betaling

• Emmeau
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 12:43:
Dus als je er een kopie van maakt is automatisch de regiolock van de kopie verwijderd?
Afhankelijk van de software die je gebruikt wel ja.
Ik gebruik dvd decrypter om de software naar een iso op hd te rippen, waarbij macrovision en rpc locks verwijderd worden.
Daarna gebruik ik Elby Clonedvd het meeste om de dvd weer op een leeg dvd-tje te branden.
Ik ben zelf nog steeds het meest gecharmeerd van deze oplossing aangezien het weer een extra apparaat scheelt onder de tv.

If you choose to criticise you choose your enemies

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heeft iemand al de regiohack geprobeerd die op vcdhelp staat?
Deze is voor de 470, maar schijnt ook te werken voor de 370.
Deze hack werkt obv een infrarood truc, ik heb deze getest en het lijkt te doen wat het moet doen, maar aangezien ik deze speler nog niet heb, weet ik niet of het werkt.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Exocet schreef op 28 oktober 2004 @ 15:56:
Heeft iemand al de regiohack geprobeerd die op vcdhelp staat?
Deze is voor de 470, maar schijnt ook te werken voor de 370.
Deze hack werkt obv een infrarood truc, ik heb deze getest en het lijkt te doen wat het moet doen, maar aangezien ik deze speler nog niet heb, weet ik niet of het werkt.
ik quote mezelf maar even, aangezien het me gister is gelukt mijn nieuwe 370 regio te maken via de laptop :).
Die truc werkt dus prima op de site, alleen de manier waarop ik de Generic Ir Device aan de praat kreeg heb ik anders gedaan. Ik heb eerst wel die INI files aangepast zoals beschreven , maar vervolgens kreeg ik niet na een herstart niet automatisch de General Ir Device ipv de standaard infraroodport.
Wat ik gedaan heb, is via apparaatbeheer een 'Update driver' van de infrarood port gedaan, en vervolgens de 'Generic Ir device' gekozen die er aangegeven stond.

Daarna Winlirc geconfigureerd zoals op de site beschreven en daarna laptop infrarood port goed richten op de dvdspeler (die aan moet staan) en na een aantal keer proberen ging de dvdspeler uit en was ie regiovrij _/-\o_
Pagina: 1