Toon posts:

Hoe video live streamen naar website? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag ,ik wil een streamer in mijn website bouwen en zoek daarvoor een juist programma.
Het moet zo zijn dat er een mogenlijkheid bestaat dat de bezoeker van de site een button kan aanklikken om live beelden te bekijken van de art gallery en ook interactief met de betreffende medewerker kan communiceren.
Is hiervoor een APPLET die ik in de website kan verwerken en die het mogenlijk maak de beelden via de windows mediaplayer of real player te bekijken en welk programma is hier voor op de markt want ik heb er diversen gezien maar zoek ook jijst een applet hiervoor. :7

Alvast mijn dank
Hoogachtend Marcel

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Met Frontpage kan je dat gemakkelijk doen, en ik neme aan dat Dreamweaver en de andere verwanten dit ook kunnen :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Rum
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-03 13:06

Rum

Je kunt ook de gratis Windows Media Services van Microsoft gebruiken! Daarmee kun je gratis een streaming service opzetten. Heb ik ook ooit eens voor de gein gedaan... Is overigens geen applet...

Verwijderd

Met behulp van de Java Media Framework API kun je audio en video aan je applet toevoegen.

http://java.sun.com/products/java-media/jmf/

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

marcel, wat heb je zelf al gedaan? Heb je bijvoorbeeld al eens gekeken naar [u]Google[/] :?

Verder fix ik je topictitel even;
live vedeostreamer > Hoe video live streamen naar website? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate