Verwijderd
PAL en NTSC geld enkel voor televisie standaarden. Voor PC spellen maakt dit in ieder geen verschil(op die dozen staat het ook niet). Heb je het over een PC spel of over een console spel? Dan denk ik nog niet dat het uitmaakt, je console heeft dan immers PAL uitvoer, maar misschien is het wel zo dat een voor NTSC gemaakt spel niet in een PAL geschikte console kan. Dat weet ik helaas niet
voor het spelen van import games op een console zal je hem moeten ombouwen.
het gaat om PC spellen, in dit geval om FS2004 van microsoft. mijn vermoedden was ook dat het zo was dat deze spellen 'regio vrij' waren maar ik wil het toch zeker weten... hoor mij nou
Als het om PC spellen gaat staat er geen NTSC/PAL bij, want dat zijn televisiestandaards en meestal speel je geen PC spellen op je televisie
The devil is in the details.
En al zou je ze op je televisie afspelen, dan nog maakt het niet uitDecember schreef op 09 juli 2004 @ 17:03:
Als het om PC spellen gaat staat er geen NTSC/PAL bij, want dat zijn televisiestandaards en meestal speel je geen PC spellen op je televisie
dan begrijp ik echt niet waarom ze dat er dan bijzetten. maar goed. topic kan dicht. bedankt voor de reply's
Topics waarin vragen beantwoord zijn of problemen opgelost gaan niet zomaar op slotjeehaa schreef op 10 juli 2004 @ 15:14:
dan begrijp ik echt niet waarom ze dat er dan bijzetten. maar goed. topic kan dicht. bedankt voor de reply's
true, maarrrrrrr dichte topics kan je toch ook vinden in de search?
jeehaa schreef op 11 juli 2004 @ 05:44:
true, maarrrrrrr dichte topics kan je toch ook vinden in de search?
offtopic:
maar daar kan je niks meer aan toevoegen of in vragen
maar daar kan je niks meer aan toevoegen of in vragen
Pagina: 1