Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Sony K700I Vodafone mobieltje !!

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb net mijn SE K700i mobiel binnengekregen. ZIet er op het eerste gezicht leuk uit, alleen heeft Vodafone de heleboel verneukt. Ik wil geen icons van vodafone. Ik wil de orginele skinning van SE. Teven werkt de funcie van mp3 ringtones niet. Weet iemand hoe je de telefoon in orginele staat krijgt.

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-11 15:49
Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 11:02:
Hoi,

Ik heb net mijn SE K700i mobiel binnengekregen. ZIet er op het eerste gezicht leuk uit, alleen heeft Vodafone de heleboel verneukt. Ik wil geen icons van vodafone. Ik wil de orginele skinning van SE. Teven werkt de funcie van mp3 ringtones niet. Weet iemand hoe je de telefoon in orginele staat krijgt.
volgens mij zit er een soort vodafone firmware op dus je moet de originele firmware terug zien te krijgen.

Verwijderd

OMG, forum over de k700 wellus gezien? _/-\o_

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:48
dat heb je ook met die van T-mobile.. allemaal bagger erop.... als je de eerste wil zijn.. krijg je vaak zoon verneukte... (of wel, providers maken afspraken dat ze hem als eerste mogen verkopen, alleen dan met die troep inside)

no comment

Verwijderd

het kan dus wel... alleen dan moet je de telefoon en je abbo los van elkaar nemen...

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-11 23:44

Korakal

Up up up!

Lees ajb de sticky in I&T: Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware
Dit soort topics zien we hier liever niet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.