[ASP & PDF/Word] Genereren met header op ieder pagina

Pagina: 1
Acties:

• Urk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 01:33
Heb de search al gebruikt maar geen topics gevonden.
We zijn voor een klant bezig met een applicatie in ASP 3.0 met een SQL 2000 DB.

Vanuit de code willen we een rapportage genereren in PDF of Word (liever PDF). Op iedere pagina moet een header komen met variabele gegevens (deze betrekt ongeveer 25% van de pagina) Daaronder word via een loop door een recordset gelopen om vragen en antwoorden onder de header te zetten. Als het 2 pagina's betreft moet de recordset weer verder gaan op pagina 2 onder de header waar hij op pagina 1 gestopt was.

Heeft iemand hier ervaring mee en hoe kan ik dit doen, heb wel een klein beetje ervaring met een ASP PDF Component maar weet eigenlijk niet of dit mogelijk is.
Welke PDF tool zou dit zeker kunnen?

_/-\o_ _/-\o_

• faabman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08-2024
er is recent een topic voorbij gekomen over een gratis asp pdf-tooltje (dat moet je kunnen vinden via de search)

via google zijn genoeg pdf-generators te vinden voor asp, deze zijn (meestal) behoorlijk duur...

wat je ook kunt doen is rich text format (rtf) bestanden uitspugen, deze kunnen door word worden gelezen en je hoeft geen geld uit te geven of componentjes te gebruiken (op microsoft.com staat een reference)

Op zoek naar een baan als Coldfusion webdeveloper? Mail me!

• Urk
TNX
Alleen zijn kosten geen probleem, het component mag best wat kosten.

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-05 17:39
het mag wat kosten?

http://www.corda.com/products/highwire/
Highwire is the easiest way to convert your web pages into PDF documents. Highwire quickly and accurately transforms well-formed HTML into superb PDF. Since Highwire runs on your server, the end-user doesn't need any software other than a web browser with a free Adobe Reader® plug-in.
Succes ermee! (beetje zoeken had ook wonderen gedaan trouwens)

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• Guffy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09-2008
www.asppdf.com
Een component van persits software.

Ik creeer vrij veel pdfjes vanuit asp en met die component lukt eigenlijk alles wat ik op een pdfje wil.

• Urk
Ik heb zelf ook wel eens met ABCpdf gewerkt van WebSuperGoo

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-04 14:47

Dutch_guy

WYSIWYG

Ik heb zelf ASPEasyPDF gebruikt. Werkt heel goed en is zeker niet duur.

http://www.mitdata.com

Pay peanuts get monkeys !

Pagina: 1