De LG FLATRON 915FT PLUS is deze monitor al uit? zoja? zijn er enige reviews van want de specs beloven veel. en ik wil er eigenlijk wel wat meer van horen voordat ik hem haal
Idd, hele strakke monitor 
Ik heb op de HCC even geinformeerd bij de LG stand en daar vertelden ze me dat ie pas in februari in NL te koop zou zijn voor +- F1400,-.
't Was wel mogelijk om em in Duitsland te bestellen, maar heel moeilijk
Ik heb op de HCC even geinformeerd bij de LG stand en daar vertelden ze me dat ie pas in februari in NL te koop zou zijn voor +- F1400,-.
't Was wel mogelijk om em in Duitsland te bestellen, maar heel moeilijk
Bij Vobis hadden ze vorige maand een adviesprijs van 1299,- van dat ding en zouden ze hem in januari gaan leveren. Ben een paar dagen geleden nog eens wezen informeren, maar ik kreeg nu het verhaal dat ie pas in februari geleverd zou kunnen worden - op zn vroegst! Dit vanwege produktieproblemen, de eerste produktie was niet van voldoende niveau en ze hebben even voorrang gegeven aan de 17" Flattron omdat daar meer vraag naar was. Ik wil m ook hebben!!
Hopelijk niet pas in maart!
AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro