Alternatief voor MailWasher

Pagina: 1
Acties:
  • 422 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-01 09:37
Ik gebruik MailWasher version 2.0.40
MailWasher is echt het perfecte programma waarnaar ik op zoek ben/was.

Je kan bouncen, filteren op van alles en nog wat, etc etc

Het enige nadeel is, is dat je het niet kan automatiseren. Het programma moet namelijk op een server komen. Je moet steeds op de knop 'Process Mail' drukken, zodat de mail wordt opgehaald. NERGENS is een optie te vinden in MailWasher waar je kan instellen dat 'Process Mail' automatisch moet beginnen.

Is er toch een mogelijkheid om dit te automatiseren (de beste oplossing), of is er misschien een ander programma wat allemaal hetzelfde doet? (dus incl. bouncer, alleen de header downloaden etc etc)

Ik zoek geen SPAM filter programma's zoals K9 etc etc. Ik zoek een optie om MailWasher te automatiseren, OF een programma wat precies hetzelfde kan als MailWasher en niet te veel extra's.

Geen alternatieven noemen zoals K9 etc aub.

[ Voor 20% gewijzigd door seeKo op 09-07-2004 11:17 ]

Verwijderd

http://www.computercops.biz/postt2719.html
-> google ;)
Beetje prutsen met taakplanner.

• seeKo
Hier ben ik al aan bezig geweest, ik heb daar ook een speciale taakplanner voor gedownload die keys kan zenden naar Mailwasher.
Deze 'oplossing' werkt alleen niet! MailWasher wordt dan automatisch opgestart en je kan hem niet de perfecte keys zenden, want eerst moet je 'alt+f' zenden, en dan 'p'. Alleen dat kan niet allemaal achter elkaar etc etc.

Overigens is die manier van 'automatiseren' vrij omslachtig.

[ Voor 32% gewijzigd door seeKo op 09-07-2004 10:33 ]

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-08 06:02
Ik heb zelf al een hele zooi spamkillers uitgeprobeerd, maar die van McAfee vind ik persoonlijk de beste en is ook prima te configureren.
Overigens werkt versie 4.51 het handigst, want die is stand-alone, en alle hogere versies zijn volledig geintegreerd met Outlook enzo.

Verwijderd

Ik vind de spamfilter van Outlook 2003 erg goed werken. Ik gebruikte hiervoor ook de spamfilter van mcafee, op zich prima programma. Maar ik vind het wel fijn om alles in een te hebben

Verwijderd

Gebruik zelf nu K9, werkt echt super. In het begin moet je hem een aantal keer vertellen wat spam is en wat niet maar daarna heb ik bijna 100% score was nog 1 spam mail door gekomen op de tot nu toe 750 ofzo.

• Noob-Saibot
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-07-2024
je kunt ook zorgen dat je geen spam binnekrijgt en zo geen Mailwasher nodig hebt :P

• seeKo
delict schreef op 09 juli 2004 @ 11:10:
Ik heb zelf al een hele zooi spamkillers uitgeprobeerd, maar die van McAfee vind ik persoonlijk de beste en is ook prima te configureren.
Overigens werkt versie 4.51 het handigst, want die is stand-alone, en alle hogere versies zijn volledig geintegreerd met Outlook enzo.
Dit zijn alternatieven tegen spam, maar daar doel ik niet op. Ik zoek een optie om MailWasher te automatiseren, OF een programma wat precies hetzelfde kan als MailWasher en niet te veel extra's.

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-08 06:02
seeKo schreef op 09 juli 2004 @ 11:16:
[...]

Dit zijn alternatieven tegen spam, maar daar doel ik niet op. Ik zoek een optie om MailWasher te automatiseren, OF een programma wat precies hetzelfde kan als MailWasher en niet te veel extra's.
Je vraagt om een alternatief, en dat geef ik je.

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-07 16:22
ik vraag me af of je niet iets in de msconfig.exe kon instellen?

• tstrik
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
ik gebruik versie 3.4.00 die haalt wel automatisch de mail op .

MSI GNB Max-FISR, P4 3,06GHz, MSI Ti4800SE-VTD8X

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:29
idd, er hiermee kun je ook automatisch laten bouncen en deleten.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Verwijderd

seeKo schreef op 09 juli 2004 @ 10:12:
Het enige nadeel is, is dat je het niet kan automatiseren. Het programma moet namelijk op een server komen. Je moet steeds op de knop 'Process Mail' drukken, zodat de mail wordt opgehaald. NERGENS is een optie te vinden in MailWasher waar je kan instellen dat 'Process Mail' automatisch moet beginnen.
De mail kan wél automatisch worden opgehaald. Tools / Options / Vinkje bij "perform default mail check every " invullen aantal "minutes".

Process Mail = de optie waarmee je de mail naar je mail-programma haalt. Dat kan niet geautomatiseerd worden, want je moet eerst kijken of je alle spam spam vindt c.q. de niet als spam aangemerkte mail wilt laten verwijderen.

• seeKo
tstrik schreef op 09 juli 2004 @ 11:30:
ik gebruik versie 3.4.00 die haalt wel automatisch de mail op .
Maverick schreef op 09 juli 2004 @ 11:32:
idd, er hiermee kun je ook automatisch laten bouncen en deleten.
De mail ophalen kan wel automatisch, maar de mail automatisch deleten en bouncen kan niet. Je kan wel zorgen dat hij ze meteen marked, maar dan moet je nog wel handmatig op de 'Progress Mail' knop drukken.

Als de afzender in de blacklist voorkomt, wordt hij WEL automatisch verwijderd en gebounced. Maar de afzenders is elke keer anders dus die komen niet in mijn blacklist voor.

[ Voor 15% gewijzigd door seeKo op 09-07-2004 11:58 ]

• seeKo
Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 11:41:
[...]

De mail kan wél automatisch worden opgehaald. Tools / Options / Vinkje bij "perform default mail check every " invullen aantal "minutes".

Process Mail = de optie waarmee je de mail naar je mail-programma haalt. Dat kan niet geautomatiseerd worden, want je moet eerst kijken of je alle spam spam vindt c.q. de niet als spam aangemerkte mail wilt laten verwijderen.
De 'Process Mail' knop is de optie waarmee je de taken afhandeld (de vinkjes die vooraan staan). Dit heeft niks met een mailprogramma te maken.
De spam wordt sowieso automatisch gemarkeerd dmv een filter.

• clevy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07-2024

clevy

It's a race !

zowel versie 3 als versie 4 van mailwasher hebben via het 'spam tools' instellingen gedeelte een 'automatic' optie om zowel via de filters als spam via blacklist herkenning direct te verwijderen.

menu: tools -> spam tools -> my filters -> edit -> "automatically (without notification)"
menu: tools -> spam tools -> origin of spam -> "automatically (without notification)"

a word to the wise is more often the start of an argument than the help it ought to be

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:29
juist, dat wilde ik zeggen, maar clevy was me voor :P

PSN: DutchTrickle PVoutput

• seeKo
clevy schreef op 09 juli 2004 @ 12:11:
zowel versie 3 als versie 4 van mailwasher hebben via het 'spam tools' instellingen gedeelte een 'automatic' optie om zowel via de filters als spam via blacklist herkenning direct te verwijderen.

menu: tools -> spam tools -> my filters -> edit -> "automatically (without notification)"
menu: tools -> spam tools -> origin of spam -> "automatically (without notification)"
Maverick schreef op 09 juli 2004 @ 12:42:
juist, dat wilde ik zeggen, maar clevy was me voor :P
dat is 'm, echt stom dat ik die niet heb gezien 8)7

BEDANKT!

[ Voor 30% gewijzigd door seeKo op 09-07-2004 13:08 ]

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-08 09:53
misschien een beetje noobie... maar ik heb mailwasher pro 4.1 en outlook uit het office xp pakket..

hoe stel ik het in dat outlook alleen de door MW gefilterde mails ophaald?
Pagina: 1