Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Blanking plate voor FDD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar ik plaatjes kan krijgen om de ruimte waatr normaal een fdd in zit af te dekken. En dan ik de kleur grijs (fujitsu siemens N600). Het liefst een winkel in Rotterdam.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2004 10:42 . Reden: plaatje erbij ]

Verwijderd

Daarvoor kun je misschien het beste contact opnemen met de leverancier van je computer/kast. Die plaatjes zijn nml. niet universeel en er zijn zoveel verschillende kasten, ik erger me ook altijd ood aan gaten in kasten maar het is niet anders.

• Compusmurf
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-08-2024
kun je het beste eventjes naar de lokale pc boer gaan en ff vragen, de meeste hebben hier dozen van liggen en dan kun je een passende uitzoeken.

http://Compusmurf.xs4all.nl

• UDuckling5
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-12-2021

UDuckling5

Nachteend

die plaatjes zijn toch gewoon van een standaard maat :?
of snap ik het nou niet?

Flap

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:46
de maat is (meestal) wel standaard, maar de kleur en de bevestiging niet. ;)

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:10
bedoel je het metalen 3,5" plaatje, wat de straling van binnenuit moet tegenhouden?
of gewoon een 3,5" afdekplaatje wat je van de buitenkant ziet?

waarschijnlijk het laatste en die zijn vrijwel bij elke kast anders qua vorm en bevestiging.
misschien fujitsu een vriendelijke mail sturen en wie weet sturen ze je er wel een op.

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:39
Ace-systems heeft wel plexi 5 1/4 die universeel zijn, misschien dat ze ze ook hebben in 3 1/2 hebben, en anders zou je op dezelfde manier een kunnen maken... (bevestiging via schroefdraad)
Pagina: 1