Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Orange 6610 sms wil niet

Pagina: 1
Acties:

• programfile
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Hoi, ik had een nokia 6610 met een debitel abbo kaartje erin.
Mijn oom had een nokia 3650 met een Orange (dutchtone) kaartje erin.

We hebben de telefoons geruild, want hij vond de 3650 te groot, okey goeie ruil vind ik zelf, maar nu zit ik met het volgende probleem.

Mijn oom kan nu dus met mijn 6610 met een Orange prepaid kaartje erin, geen sms sturen.
Wel ontvangen en wel gebeld worden en bellen.

Ik heb de berichten instellingen nagekeken, samen met de helpdesk doorgenomen, smscentrale nummer klopt ook, enfin, de instellingen zijn volgens mij allemaal goed.

En toch krijg ik iedere keer de foutmelding SMS kon niet worden verstuurd.

wat kan dit zijn?

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
programfile schreef op 09 juli 2004 @ 02:28:
Hoi, ik had een nokia 6610 met een debitel abbo kaartje erin.
Mijn oom had een nokia 3650 met een Orange (dutchtone) kaartje erin.

We hebben de telefoons geruild, want hij vond de 3650 te groot, okey goeie ruil vind ik zelf, maar nu zit ik met het volgende probleem.

Mijn oom kan nu dus met mijn 6610 met een Orange prepaid kaartje erin, geen sms sturen.
Wel ontvangen en wel gebeld worden en bellen.

Ik heb de berichten instellingen nagekeken, samen met de helpdesk doorgenomen, smscentrale nummer klopt ook, enfin, de instellingen zijn volgens mij allemaal goed.

En toch krijg ik iedere keer de foutmelding SMS kon niet worden verstuurd.

wat kan dit zijn?
Is de inbox leeg?Zoniet, probeer dat dan is..

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Verwijderd

Kijk of de berichttype klopt...of deze dus op tekst staat en niet op email of fax...

Anders probeer even te resetten naar fabrieksinstellingen...wil ook nog wel eens helpen

Verwijderd

Berichten Centralenummer opnieuw instellen ipv slechts controleren helpt ook vaak (is overigens: +31628500561), in het toestel een ander netwerk zoeken (bijvoorbeeld die van KPN) en dan weer terug naar Orange kan ook werken. Deblokkeercode #330*0000# invoeren, gevolgd door de belknop biedt ook vaak mogelijkheden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 20:25:
Berichten Centralenummer opnieuw instellen ipv slechts controleren helpt ook vaak (is overigens: +31628500561), in het toestel een ander netwerk zoeken (bijvoorbeeld die van KPN) en dan weer terug naar Orange kan ook werken. Deblokkeercode #330*0000# invoeren, gevolgd door de belknop biedt ook vaak mogelijkheden.
Als werkende bij Orange moet ik zeggen dat dit goed werkt. Hoe raar het ook klinkt. Probeer ook #33*0000# en #35*0000#. Codes zijn specifiek voor sms.

• programfile
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
En als ik die codes heb ingetypt, dan hoef ik verder niks te doen??
Dus alleen die codes intypen, belknop, en klaar is kees??

of moet ik een aantal handelingen volgen?
Pagina: 1