[XP] Slaapstand werkt soms niet

Pagina: 1
Acties:

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-03 20:19

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Sinds ik nieuw geheugen heb, werkt de slaapstand soms niet meer. Als ik m'n PC dan in slaapstand probeer te brengen, wordt het beeld ff zwart, vervolgens gaat alle lampjes op m'n toetsenbord ff aan en uit, en tot slot wordt ik op straat gezet met een geel ballonnetje rechtsonderin het beeld:
er zijn onvoldoende systeembronnen om de API te voltooien.
Op internet adviseert iedereen om slaapstand uit te zetten, opnieuw opstarten, slaapstand aanzetten, en nog es opnieuw opstarten. Zodat de hiberfil.sys "weet" van je nieuwe geheugen.

Ik vreesde echter al dat dat niet zou gaan helpen, omdat hyberfil.sys keurignetjes 1,5GB is. Precies evenveel als m'n fysieke geheugen. Bovendien komt dit probleem 1 op de 3-4 keren voor, dus hij kán het blijkbaar wel :?

日本!🎌

Verwijderd

tip.. in het engels is je foutmelding:
insufficient resources exist to complete the API

is een hoop op te vinden bij google en bv. deja (google nieuwsgroepen).

Wat denk ik van belang is, is dat je in kaart brengt welke apps er draaien voordat je gaat hibernaten. Bijvoorbeeld door een hijackthis log te maken voordat je voor hibernate (=slaapstand) kiest, en dan de logs te vergelijken voor eentje waar het goed gaat en eentje waar het misgaat.

XP SP1 is al geinstalleerd neem ik aan?

Een oplossing is uitloggen voordat je 'm in de slaapstand zet. Dan zou het altijd goed moeten gaan.

• sjorsfeenema
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-02 19:55

sjorsfeenema

de mijne is mooier

Zet em ook vaak in de "slaapstand maar echter ook een probleem met wakkerworden namelijk: mijn internet slaapt dan nog :(

Heb de netwerkkaart al ingesteld dat hij niet moet gaan slapen (tss klinkt wel raar) maar werkt niet heeft de TS hier ook een probleem mee of misschien anderen?

'K zou het graag oplossen

die van hen is mooi....

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-03 20:19

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Natuurlijk heb ik al op google gezocht, anders mag je hier niet posten :+

Aan applicaties of hardware niet niet wil gaan slapen, kan het niet liggen, omdat het altijd gewerkt heeft. Het enige dat ik veranderd heb, is meer geheugen plaatsen. Direct daarna ontstond dit probleem.

日本!🎌

Verwijderd

_Thanatos_ schreef op 09 juli 2004 @ 19:06:
Natuurlijk heb ik al op google gezocht, anders mag je hier niet posten :+

Aan applicaties of hardware niet niet wil gaan slapen, kan het niet liggen, omdat het altijd gewerkt heeft. Het enige dat ik veranderd heb, is meer geheugen plaatsen. Direct daarna ontstond dit probleem.
En toch ligt het echt daaraan. Je kunt me geloven of niet, maar het is wel zo :P

Dat je al gegoogled had ontken ik nergens, ik geef je alleen een imo handige tip waarmee je meer kunt vinden.