[WC] Koolance CPU koelblok CPU-200 bevestigen

Pagina: 1
Acties:

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:36

CaDje

Framedrops for life

Topicstarter
Hey,

Ik heb sinds vandaag een koolance kast. Ik heb deze van een vriend gekocht, nu heeft deze mij alleen de P4 Klemmen erbij gegeven, ik heb echter een AMDXP.
(de AMDXP klemmen had hij niet meer). Ik kan het block dus niet 123 bevestigen.

Ik heb al gekeken of ik het misschien met schroeven vast kan zetten op het mobo, dit lukt echter niet omdat het koolblock over de gaten in het mobo heen komt. (Asus A7M266)

Heeft iemand misschien een idee waarmee ik dit probleem op kan lossen ?
Ik zat al te denken aan ti-wraps, ik weet echter niet of deze wel blijven zitten.

p.s

Ik heb trouwens een gevraagd neergezet op het vraag&aanbod van tweakers.net als iemand van die klemmen overheeft voor de AMDXP.

[ Voor 5% gewijzigd door CaDje op 09-07-2004 01:22 ]

Verwijderd

tie wraps lijkt me iig geen goede oplossing.

Ik zou een mailtje sturen aan koolance met de vraag of je die klem ook los kunt krijgen.

Ander idee is om een winkel binnen te stappen waar ze die dingen verkopen. Als ze een gebouwde PC met P4 afleveren hebben ze (dus) de XP klemmen over..

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb ooit een koolance kast gekocht bij www.comptechworld.nl deze zaak levert goed en hebben deze spullen bij mijn weten ook los.

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

• CaDje

CaDje

Framedrops for life

Topicstarter
het probleem is dat veel winkels wel klemmen verkopen voor de AMD64 en Intel Xeon. Alleen niet voor een AMD XP

• DryIce
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-03-2025
Als het goed is heb ik hem hier nog ergens liggen...

[ Voor 3% gewijzigd door DryIce op 09-07-2004 02:50 ]

• CaDje

CaDje

Framedrops for life

Topicstarter
DryIce schreef op 09 juli 2004 @ 02:21:
Als het goed is heb ik hem hier nog ergens liggen...
Dat zou wel mooi zijn. (als je 'm dan ook kwijt wilt ;))

Ik heb iig zo'n beetje alle winkels die op pricewatch koolance spul verkopen gemaild, echter heeft geen enkele deze klemmen los :(.

Van koolance zelf krijg ik te horen dat ik een RMA formulier moet invullen :?
Pagina: 1