Hey jongens,
Ik was laatst aan het zoeken naar een nieuwe of 2dehandse laptop, vooral omdat het nu weer vakantie (voor mij dan) is en het weer heus wel beter zou gaan worden, zodat ik dus lekker in de tuin kan werken op mijn PC. Aangezien mijn PC nu (pentium 2 350Mhz) toch wel dringend aan vervanging toe is en ik daarvoor wacht op de HCC dagen (tja ik als noob ga er ook een keer kijken, maar daar start ik wel eens een ander topic over) wilde ik een beetje betaalbare laptop kopen, die kwa prestaties beter zijn als mijn PC nu, maar hij hoeft geen race monster te zijn. Zolang ik er op kan interneten, wat filmpies kan kijken en af toe wat kan gamen vind ik het goed.
Nu kwam ik op marktplaats dit tegen:
Nu wilde ik weten is dat wat? aangezien ik helemaal geen verstand heb van laptops en eigenlijk ook niet goed weet waar ik vooral op moet letten, dacht ik vraaag het hier ff. Ik heb google gezocht op de merknaam, maar daarmee vond ik geeen sites met ervaringen, ook hier op het forum kon ik het niet vinden.
(ik weet zeker dat ik het wel verkeerd gepost heb, zoals ik de FAQ een beetje door lees de van dit topic, maar ja probeer het toch...)
Nou als iemand ervaring mee heeft, of handige tips, of misschien een beter aanbieding hoor ik dat graag.
Eppo ©
Ik was laatst aan het zoeken naar een nieuwe of 2dehandse laptop, vooral omdat het nu weer vakantie (voor mij dan) is en het weer heus wel beter zou gaan worden, zodat ik dus lekker in de tuin kan werken op mijn PC. Aangezien mijn PC nu (pentium 2 350Mhz) toch wel dringend aan vervanging toe is en ik daarvoor wacht op de HCC dagen (tja ik als noob ga er ook een keer kijken, maar daar start ik wel eens een ander topic over) wilde ik een beetje betaalbare laptop kopen, die kwa prestaties beter zijn als mijn PC nu, maar hij hoeft geen race monster te zijn. Zolang ik er op kan interneten, wat filmpies kan kijken en af toe wat kan gamen vind ik het goed.
Nu kwam ik op marktplaats dit tegen:
Bron: hierSPLINTERNIEUWE NOTEBOOK - SUPERAANBIEDING. NIEUW IN DOOS - IN FOLIE EN KARTON
HARDWARE SPECIFICATIES:
* Merk = Airis-computer, www.airis-computer.com
* 15 Inch TFT Beeldscherm 1024*768 resolutie
* Intel PENTIUM 4 2,8 GHz
* 512 MB MDT DDR400 (pc3200) (nog 1 slot over, gaat standaard PC geheugen in)
* 40 GB Hard Disk SAMSUNG
* DVD/CDrw Combo van SONY
* 56K Smart Link Modem
* 10/100Mb Netwerkkaart
* ATI Radeon Mobility 9000 64MB DDR 8*AGP!!!
* FireWire + 4 USB2 poorten
* PCMCIA poort
* Card Reader SD/MS/MMC
* Parallel poort
* Mic-in, Koptelefoon-uit
* TV-out, Extra aansluitingen voor monitor/muis/keyboard
SOFTWARE SPECIFICATIES:
* Windows XP professional SP1
* Symantec antivirus Corporate met onbeperkte virusdefinitie update mogelijkheid.
* Diskeeper(houdt uw harde schijf automatisch optimaal gedefragmenteerd)
* Office 2003 Professional
* Proofing tools voor Office 2003 (met proofing tools is Office 2003 spellingscorrectie in alle talen beschikbaar)
* Winrar 3.30 Corporate edition
* Nero_6 DVD/cd-burning software
* Cyberlink POWERDVD deluxe
* Quicktime
* RealPlayer
* Encyclopedia Brittanica!!
Zeer lage vaste prijs van 850 Euro!
Eventuele minprijs ipv pentium 4 2,8 GHz een celeron 2,6 GHz is 100 Euro. Dus dan heb je voor 750 euro een hele snelle computer.
Nu wilde ik weten is dat wat? aangezien ik helemaal geen verstand heb van laptops en eigenlijk ook niet goed weet waar ik vooral op moet letten, dacht ik vraaag het hier ff. Ik heb google gezocht op de merknaam, maar daarmee vond ik geeen sites met ervaringen, ook hier op het forum kon ik het niet vinden.
(ik weet zeker dat ik het wel verkeerd gepost heb, zoals ik de FAQ een beetje door lees de van dit topic, maar ja probeer het toch...)
Nou als iemand ervaring mee heeft, of handige tips, of misschien een beter aanbieding hoor ik dat graag.
Eppo ©