Hmm... First of all: Nice output mensen!! 
Er werd gisteren zo te zien door een aantal mensen met serieuzie getalletje gesmeten, want waar we gisteren 3 man met 1k+ hadden zijn dat er nu 8 geworden! gowron, SandStar en Team Pastis vallen hierbij het meest op aangezien zij hiermee ook daily een leuk aantal plaatsen hebben weten op te klimmen!
Die cartewn is trouwens ook een gat in de lucht gesprongen, en velen met hem
We hebben samen 4000 punten meer gescoord dan de dag hiervoor. Helaas waren we niet de enigen... Waar je zou verwachten een mooie stijging te zien in onze daily ranking staan we maar liefst 5 plaatsen lager
Maar ik weet zeker dat als jullie dit vandaag weer doen dat we dit recht gaan zetten!
Overigens nog mijn welgemeende felicitaties aan No_Fear, JB_Verhaagen en Diederik_Dorst! De door jullie behaalde mijlpalen zijn op te halen bij huize SandStar!
Er werd gisteren zo te zien door een aantal mensen met serieuzie getalletje gesmeten, want waar we gisteren 3 man met 1k+ hadden zijn dat er nu 8 geworden! gowron, SandStar en Team Pastis vallen hierbij het meest op aangezien zij hiermee ook daily een leuk aantal plaatsen hebben weten op te klimmen!
Die cartewn is trouwens ook een gat in de lucht gesprongen, en velen met hem
We hebben samen 4000 punten meer gescoord dan de dag hiervoor. Helaas waren we niet de enigen... Waar je zou verwachten een mooie stijging te zien in onze daily ranking staan we maar liefst 5 plaatsen lager
Maar ik weet zeker dat als jullie dit vandaag weer doen dat we dit recht gaan zetten!
Overigens nog mijn welgemeende felicitaties aan No_Fear, JB_Verhaagen en Diederik_Dorst! De door jullie behaalde mijlpalen zijn op te halen bij huize SandStar!
Folding@Home hitparade van 2004-07-08 Top 30 daily flushing members: (89/1225) = 7%
Top 30 Overall
Top 15 teams daily
Top 15 teams overall
Mijlpalen
|
Leden |
0 nieuwe leden |
Huh?? Niemand joinde gisteren DPC!!! Boehoehoehoeeeee.... :'( |
0 retirements |
Aantal leden: 1225 |
Folding@Home Links |
Folding@home FAQ |
Folding@home: site - software |
DPCH van gisteren |
DPC.StartKabel.nl |
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy