Toon posts:

DC++, MPEG, DVIX e.d.

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag die ik nog niet eerder ben tegengekomen. Bij het neerladen van Films in DC++, kan ik vaak gedownloade films niet draaien. Niet in Winamp (5 PRO), Realplayer e.d. Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen? Het zijn in elk geval geen ANTIFRAG files waar al lijkt dat het bestand is gedownload, maar nog bezig is..
javde :r

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:25

Kid Buu

Huh, Pietje?

Ik heb dat wel een paar keer met mpeg files gehad, maar dat waren gewoon corrupte bestanden van nieuwe films. Volgens mij ligt het gewoon aan wat je download, en niet dat het perse aan dc++ ligt.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Verwijderd

Kennelijk heb je niet echt gezocht naar een oplossing.
Waarschijnelijk heb je niet de juiste codecs voor de films.
je moet het programma G-spot gebruiken om er achter te komen welke je nodig hebt en dan de benodigde codecs installeren...

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
geven de films een error zoja welke?

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08 23:37

Jimbolino

troep.com

probeer eens met Media Player Classic

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Wat ook een optie is eerst in het FAQ te kijken ;)

SA FAQ: multimedia

Specs

Verwijderd

Topicstarter
ok. Ik laad dat Classic eens neer om te zien of dat werkt, Dat Codecs begrijp ik wel, maar Winamp is in mijn ogen één van de meest goede afspeelprogramma's dat veel extensies kan hebben en met Kazaa en films afspelen heb ik dit nog nooit meegemaakt. Wanneer ik meer ervaring heb met Classic laat ik het weten

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 00:38:
[...]

ok. Ik laad dat Classic eens neer om te zien of dat werkt, Dat Codecs begrijp ik wel, maar Winamp is in mijn ogen één van de meest goede afspeelprogramma's dat veel extensies kan hebben en met Kazaa en films afspelen heb ik dit nog nooit meegemaakt. Wanneer ik meer ervaring heb met Classic laat ik het weten
Je kan ook BSplayer proberen, die pakt bijna alle films. klikt u maar

[ Voor 6% gewijzigd door LifeTecH op 09-07-2004 00:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Je kan ook BSplayer proberen, die pakt bijna alle films. klikt u maar[/quote]

ik heb [http://www.videolan.org/vlc/] nu gepakt en de film begint te draaien. Thanks ! 8)7

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 00:43:
Je kan ook BSplayer proberen, die pakt bijna alle films. [url=http://www.bsplayer.org/] klikt u maar

ik heb [http://www.videolan.org/vlc/] nu gepakt en de film begint te draaien. Thanks ! 8)7
Videolan speelt idd alles af ja. Het lijkt wel of het opeens overal opduikt, en ook op DC++ niets dan lof over deze speler. Ik vind hem er persoonlijk niet uit zien en ook niet fijn werken, maarja hij speelt wel files die anderen niet spelen ;)

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Burning_acid schreef op 09 juli 2004 @ 00:48:
[...]

Videolan speelt idd alles af ja. Het lijkt wel of het opeens overal opduikt, en ook op DC++ niets dan lof over deze speler. Ik vind hem er persoonlijk niet uit zien en ook niet fijn werken, maarja hij speelt wel files die anderen niet spelen ;)
VLC is ook de standaard speler voor eMule, simpel en goed, ik gebruik hem ook altijd. Hij ziet er idd niet uit maar dat is ook niet belangerijk, over lastig werken is gewoon een kwestie van gewenning!

Verwijderd

Topicstarter
Maar uiterlijk of niet, kan ik eindelijk Spiderman 2 kijken zonder gefrustreerd te raken over files die niet werken. Ben er blij mee.

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-08 14:58
Ja, dat videolan ziet er misshien niet uit, maar het is wel een handig proggie.
Op de computer van mijn vriendin heb ik een snelkoppeling gemaakt die "SpeeltAllesAf" heet... Sindsdien nooit meer een klacht gehad dat een film het niet deed :) :+

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 07:54
Ik kijke altijd met een proggie genaamd AVIpreview of de kwaliteit goed is en dus of de film het doet. Is de kwaliteit slecht of werkt het bestand niet dan kap ik de download af. Zo voorkom ik dat ik hele tijd moet wachten voor dat een download klaar is dat de film achter af niet blijkt te werken of dat de kwaliteit niet goed is (en soms dat het een andere film is).

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 00:30:
Ik heb een vraag die ik nog niet eerder ben tegengekomen. Bij het neerladen van Films in DC++, kan ik vaak gedownloade films niet draaien. Niet in Winamp (5 PRO), Realplayer e.d. Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen? Het zijn in elk geval geen ANTIFRAG files waar al lijkt dat het bestand is gedownload, maar nog bezig is..
javde :r
er zijn fake file van filmsm die lijken op films
vaak komen ze et 1.5mb/sec tot zelf 15mb/sec
binnen dat zijn gewoon giga grote mpg bestanden gemaakt door een txt generator
hier staat een klein lijstje
http://www.fakefiles.tk/

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-07 00:36

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Perfect_Cell schreef op 09 juli 2004 @ 00:32:
Ik heb dat wel een paar keer met mpeg files gehad, maar dat waren gewoon corrupte bestanden van nieuwe films. Volgens mij ligt het gewoon aan wat je download, en niet dat het perse aan dc++ ligt.
Andere tip voor jou en ook voor TS is om met ISObuster alleen de mpeg frames te filteren. Heb hier heel vaak dat een (S)VCD het in eerte instantie niet doet en na deze behandeling wel. Dan kun je ze weer gewoon in elke willekeurige mediaspeler afspelen :Y)

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Winamp en BSplayer zijn als het ware een verlengde van Windows Media Player, en ze delen ook dezelfde codecs. Is de codec niet geïnstallerd op je systeem, dan kan geen van de drie wat aan met je film. VideoLAN heeft daarentegen zijn codecs ingebouwd en heeft hier geen last van.

Maar zoals PoLo al zegt: als je even in SA FAQ: multimedia//#filmspeeltniet had gekeken, had je dit probleem zelf kunnen oplossen. :) Dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.