[Gratis] Orange €20 @ sitel.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:57

Pinobigbird

doesn't share food!

Topicstarter
In navolging van Gratis Orange 30 euro @ belcompany,
nu opnieuw een gratis abo van Orange, maar dan Free 20, 1 jaar.

Deeplink naar de aanbieding: www.sitel.nl

Info van de website:
Bestellen
Bij dit aanbod krijgt u 12 belbundels cadeau.
Het totale voordeel van € 240,00 wordt binnen 50 werkdagen op uw bank- of girorekening gestort.
Let op! De werkdagen gaan in na facturering.

Tijdelijk betaalt u geen aansluitkosten.
Geldig t/m 29/07/2004

ProductBedragVerzendkostenTotaal excl. BTW
Orange Free 20
12 maanden nieuw contract
€ -240,00€ 0,00€ -240,00

Dit is dus weer een oude vertrouwde cash-back aktie.
Je betaald dus 12 x € 20 = € 240
En je krijgt € 240 teruggestort van Sitel. :Y)

Tip:
  • Bij Orange is je bundel/beltegoed onbeperkt houdbaar.
  • Je kan na je contractsperiode kosteloos overstappen op Orange Ready (prepaid).
    (Let op de opzegtermijn van 2 maanden).
  • Het tegoed van eventueel resterende bundels wordt met de migratie als beltegoed meegenomen naar Ready.
  • Als je dus niet belt, heb je na 12 maanden een prepaid kaartje voor nop :+ .

Links:
Shop Survey van Sitel op Tweakers.net
Orange ervaringen

[ Voor 18% gewijzigd door Pinobigbird op 09-07-2004 00:21 ]

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:34
Op zich weer een leuke actie natuurlijk, maar zelf vind ik het prettiger om minder per maand te betalen, zoals mijn €30 abbo voor €5 euro in de maand en mijn €20 abbo voor noppes in de maand :)

Het valt me op dat er op dit moment bijna alleen maar cashback acties zijn, of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Topicstarter
Jij bedoelt de Sim-Only akties. Ja die zijn wel leuker, maar wel zeldzamer.

Maar het maakt mij niks uit als ik na +/- 2 maanden het hele bedrag teruggestort krijg. Als je wilt kan je nog zeggen dat je er rentevoordeel mee hebt, al zal dat niet veel zijn.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:54

aKra

Intentionally left blank.

50 werkdagen... Dus 5 dagen per week... Dus dan duurt het +/- 10 (12...) weken :/

En die providers krijgen een tik van Orange en vordert dus de cashback in binnen die 10/12 weken en je krijgt niks :/

Ik zie het niet zo zitten :)

Edit:
Trouwens, als je je contract opzegd bij Orange is meteen je abonnement gesloopt en is het Ready, dus je moet echt in je agenda zetten dat je over 11 maanden hem opzegt... Anders zit je er nog een jaar aan vast! :X

[ Voor 33% gewijzigd door aKra op 09-07-2004 04:09 ]

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die acties zijn eigenlijk niets nieuws. als jij bijvoorbeeld een gsm koopt met een 1-jarig 20euro abonnement en die gsm kost los 300euro. Dan hoef je meestal nog maar tussen de 0 en 100 euro bij betalen.
Dit is hetzelfde als een gratis abonnement krijgen, alleen dan zonder telefoon erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

aKra schreef op 09 juli 2004 @ 04:08:
Trouwens, als je je contract opzegd bij Orange is meteen je abonnement gesloopt en is het Ready, dus je moet echt in je agenda zetten dat je over 11 maanden hem opzegt... Anders zit je er nog een jaar aan vast! :X
Dat is niet waar :)
Als je een abo hebt van 1 jaar dan wordt het automatisch verlengd. Vanaf dan kan je het kosteloos opzeggen en ben je binnen 2 maanden van je abonement af en wordt het automatisch overgezet naar Orange Ready (prepaid) Dus je zit er dan niet nog een heel jaar aan vast.
Pas geleden nog gevraagd bij de Orange winkel :)

* likkepot moet als de wiedeweer z'n abo opzeggen want hij is verhuisd naar België en het lijkt wel alsof hij met kilo's goud belt :X

nikszolekkeralss.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Hmm ik heb bij sitel een 30 euro abo afgesloten, krijg ook 240 euro terug dus 8 maanden gratis. Ook niet slecht :Y)

Alleen het vervelende is dat ik al bijna een week geen bereik had tijdens het omzetten naar Ready en nu moet m'n nummer omgezet worden, heb ik al een week een ander nummer! Dus ben alles bij elkaar al 2 weken niet (goed) bereikbaar :(

Maar weer bellen naar Orange :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
volgens mij is de opzegtermijn al een tijdje 3 maanden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

likkepot schreef op 09 juli 2004 @ 10:17:
Dat is niet waar :)
Als je een abo hebt van 1 jaar dan wordt het automatisch verlengd. Vanaf dan kan je het kosteloos opzeggen en ben je binnen 2 maanden van je abonement af en wordt het automatisch overgezet naar Orange Ready (prepaid) Dus je zit er dan niet nog een heel jaar aan vast.
Pas geleden nog gevraagd bij de Orange winkel :)
Bijna goed... Het wordt niet automatisch verlengd. Het loopt gewoon door. Je moet minimaal 2 maanden van te voren een brief sturen waarin je duidelijk maakt dat je naar prepaid wil. Als je gewoon en opzegbrief stuurt wordt je helemaal afgesloten.

@Nokia6610

Bij Orange is de opzegtermijn nog steeds maar 2 maanden. Dit itt de concurrenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-07 09:57

Kr3Kr

Melpomene

Al iemand die m geprobeert heeft? Ik zie het wel zitten :)

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 00:05:
[...]

Bijna goed... Het wordt niet automatisch verlengd. Het loopt gewoon door. Je moet minimaal 2 maanden van te voren een brief sturen waarin je duidelijk maakt dat je naar prepaid wil. Als je gewoon en opzegbrief stuurt wordt je helemaal afgesloten.

Bij Orange is de opzegtermijn nog steeds maar 2 maanden. Dit itt de concurrenten.
Ik wil mijn abbo bij Orange opzeggen en dus over 2 maanden omzetten naar prepaid. Als ik in de tussentijd nu een mooie aanbieding bij een andere provider zie kan ik dan na 2 maanden mijn prepaidnummer laten omzetten naar het nieuwe abbo (wat dus dan al een maand of langer oud is) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nokia6610 schreef op 09 juli 2004 @ 23:27:
volgens mij is de opzegtermijn al een tijdje 3 maanden.....
Bij orange is de opzegtermijn 2 maanden, bij de rest wel 3 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
ik vind die cash-back acties wat minder... heb liever steeds een afschrift met 0,- euro erop ;)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 05:20:
Ik wil mijn abbo bij Orange opzeggen en dus over 2 maanden omzetten naar prepaid. Als ik in de tussentijd nu een mooie aanbieding bij een andere provider zie kan ik dan na 2 maanden mijn prepaidnummer laten omzetten naar het nieuwe abbo (wat dus dan al een maand of langer oud is) ?
Alleen als 't T-Mobile of Telfort is. Bij KPN en Vodafone kan je namelijk achteraf je nummer niet meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppleeuw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-05-2024
Ik heb net dit pakket binnengekregen (20 euro free bij sitel). Ziet er prima uit, alleen hebben ze nergens het nummer van het pakket opgeschreven, en kreeg ik er een brief bij met de volgende boodschap: Wij hebben alvast €15 op uw simkaart geboekt, de overige 225 ontvangt u binnen 50 werkdagen op uw rekening gestort. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook 2 dagen geleden dit pakket binnen gekregen. Je nummer staat trouwens ook op de sitel site (eerst inloggen en dan je order raadplegen).
Je nummer staat trouwens ook wel op je contract die je er bij kreeg (een van de 3 a4tjes). Ik vraag me ook af wanneer de eerste 20 euro erop komen te staan. Houd er ook rekening mee dat als je je saldo checkt deze niet up to date is: duurt altijd 1 dagje ofzo.
Ik hoop dat die 225 euro zo snel mogelijk wordt gestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Topicstarter
ppleeuw schreef op 17 juli 2004 @ 12:36:
[...] en kreeg ik er een brief bij met de volgende boodschap: Wij hebben alvast €15 op uw simkaart geboekt, de overige 225 ontvangt u binnen 50 werkdagen op uw rekening gestort. :/
Daar moet je geen genoegen mee nemen :(

Die 15 euro is een aktie van Orange zelf en krijg je altijd al! Wanneer ze schrijven dat ze alvast €15 op uw simkaart hebben geboekt liegen ze dus.

Slechte zaak van Sitel. In het forum van Telecomvergelijker heeft een user gebeld hierover en kreeg als antwoord:
Op de site worden voor alle aanbiedingen standaard "formulieren" gebruikt. Daarop was dus geen mogelijkheid om te vermelden dat het ging om €215 cashback en €15 op de sim-kaart, wat bij elkaar toch €240 maakt.
Er is hier dus duidelijk sprake van misleiding! :(
Er stond letterlijk dat je € 240,00 teruggestort krijgt op je rekening.
offtopic:
Aktie is al voorbij

[ Voor 3% gewijzigd door Pinobigbird op 26-07-2004 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ik vertouw deze niet echt.. het mag niet van orange..die cash deals.. en vorderen inderdaad geld terug zoals al eerder gezegd is..
ik zou het lekker laten lopen.
Opzich wel aardig idee natuurlijk..dit alleen voor gprs te gebruiken..verder doe ik er toch niets mee..

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:28

Matjan

:D

Als er een abo van Orange wordt aangesloten door een winkel, krijgt de winkel daar een bedrag voor....

Dat bedrag krijg je terug in de vorm van een telefoon...
Als je er dus geen telefoon bij neemt, steekt de winkel dus het geld dat ze van Orange krijgen in haar ZAK!!!

Wat ze dus doen is het geld dat ze van Orange krijgen niet in eigen zak steken, maar aan de klant geven!!!

....................................................................................................................................

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Pagina: 1