Tweakers,
Ik heb het volgende probleem:
Hier staat een pctje met een pentium III 700 mhz, een MSI mobo, 3 bankjes ongeindentificeerd geheugen (m-tec chips??), een simpele geforce mx400, verder een seagate 120 gb hdd en een asus cd-brandertje en een ethernetkaart en een simpele voeding.
Het probleem is als volgt. Bij het booten van XP(pro) start de comp uitzichzelf opnieuw op zodra hij de desktop moet laden.
volgende heb ik al geprobeerd.
hdd afkoppelen en booten met winPE (vanaf cd-rom dus) --> zelfde probleem
Ander geheugen er in --> zelfde probleem
Andere degelijke voeding erop --> zelfde probleem
Andere videokaart er op --> zelfde probleem blijft
ik snap er niks meer van
Kan het zijn dat de computer pas bij het starten van de desktop bedenkt dat de processor niet meer goed is of moet ik dit zoeken op het mobo?
Wie heeft er een idee?
Ik heb het volgende probleem:
Hier staat een pctje met een pentium III 700 mhz, een MSI mobo, 3 bankjes ongeindentificeerd geheugen (m-tec chips??), een simpele geforce mx400, verder een seagate 120 gb hdd en een asus cd-brandertje en een ethernetkaart en een simpele voeding.
Het probleem is als volgt. Bij het booten van XP(pro) start de comp uitzichzelf opnieuw op zodra hij de desktop moet laden.
volgende heb ik al geprobeerd.
hdd afkoppelen en booten met winPE (vanaf cd-rom dus) --> zelfde probleem
Ander geheugen er in --> zelfde probleem
Andere degelijke voeding erop --> zelfde probleem
Andere videokaart er op --> zelfde probleem blijft
ik snap er niks meer van
Kan het zijn dat de computer pas bij het starten van de desktop bedenkt dat de processor niet meer goed is of moet ik dit zoeken op het mobo?
Wie heeft er een idee?