Toon posts:

[Compatibility] AMD761 bordje / AMD Duron 1800/266

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een klein probleempje. Heb een 24-tal pcs staan die 100% identiek zijn aan elkaar. Hierin zit een Gigabyte GA-7DXR+ , Radeon 9000PRO, AMD Duron 1200.

Nu wil ik hier al te graag wat meer performance uithalen, ik dacht hierbij Duron 1800tjes in te prikken aangezien die errug goedkoop zijn, zou dit echt de moeite waard zijn ? en kan mijn moederbordjes dit wel aan ?

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
wat wil je er mee doen?

over het algemeen is geheugen bijprikken handiger. dat hoef je niet te vervangen zoals een cpu, maar kun je gewoon bijzetten. theoretisch goedkoper dus. (je zit niet met onderdelen waar je niks meer aan hebt)

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

code:
1
http://tw.giga-byte.com/Motherboard/Support/CPUSupportList/CPUSupportList_GA-7DXR+.htm

In code gedaan anders ging react de mist in ;)

Gewoon op de site van Giga-Byte dus :)

Of het performance scheelt kun je ook zelf uitzoeken in benchmarks en reviews :)

[ Voor 17% gewijzigd door Raku op 08-07-2004 23:28 ]

Raku

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 11:58

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Uit mijn hoofd kan het gross (zo niet alle) amd760 single amd bordjes enkel palomino cpu's aan, of op zijn minst niet de allerniewste, dus ben bang dat het niet mogelijk is.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:35

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ahum, de moeite genomen om op de Gigabyte site te kijken :?

Nee zeker? ...

Ik zal je nog niet alles verklappen maar wel dit- de Duron 1800 is een Applebred en staat niet in de lijst, maar als een Tbred op dezelfde klok werkt dan zal dit ook werken :z

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.