Hoezo geen ondersteuning voor base_grey?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:21

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
Ik vraag me af waarom jullie voor de abo's een extra template Base_grey kado geven om te kiezen terwijl jullie in de vernieuwde Sticky in BUG melden dat daar geen ondersteuning voor wordt gegeven aangezien GoT er niet voor is gemaakt.
Of is het puur voor het uittesten van het template-systeem?
En waarom draaien jullie die TPL dan?

Ik was alleen even benieuwd ;)

[ Voor 27% gewijzigd door AW_Bos op 08-07-2004 23:13 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Erm , geen ondersteuning betekend volgens mij eerder dat ze niet aan het debuggen gaan als er iets niet klopt. Meestal werkt het volgens mij wel goed , dus waarom niet gewoon enablen als je die functie hebt? :)

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Topicstarter
tja, idd een kado'tje is nooit weg :)
Base_Grey gaat binnenkort plaats maken voor de nieuwe TPL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
't Is gewoon een extra-tje lijkt me, maar je moet niet zeuren als het niet werkt :) Op zo'n manier lijkt me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:10

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Daarom alle extraatjes zijn leuk meegenomen....

Waarom ben je nog geen abbonnee AW_Bos B)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

AW_Bos schreef op 08 juli 2004 @ 23:11:
Ik vraag me af waarom jullie voor de abo's een extra template Base_grey kado geven om te kiezen terwijl jullie in de vernieuwde Sticky in BUG melden dat daar geen ondersteuning voor wordt gegeven aangezien GoT er niet voor is gemaakt.
In de GoT template zitten een aantal specifieke GoT zaken (denk bijvoorbeeld aan het zichtbaar zijn van de moderators op de index, het linken van de post-search aan de username), de kleuren van de crew, een hele brede browser ondersteuning en meer van dat soort zaken.

Base_grey heeft daarin tegen een aantal React features die op GoT uit staan (denk bv. aan het calender systeem van React wat op GoT uit staat - of profiel reacties) maar heeft specifieke GoT zaken (bv: de smilies, maar ook de moderator kleuren en titels) niet beschikbaar of minder duidelijk beschikbaar. Daarnaast werkt base_grey (vroeger toch niet) niet zo goed in bijvoorbeeld Internet Explorer.

Omdat base_grey een erg mooie en fijne template is (vinden sommigen ten minste) is er besloten om deze beschikbaar te stellen met de opmerking dat hij niet ondersteund kan worden :)

Nu ik deze vraag beantwoord heb - wil je dan ook een vraag van mij benatwoorden. Waarom wil jij dit (en meer van dit soort onzinnige details) toch zo graag weten? Wat is er zo fascinerend? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Topicstarter
ben ik zeer binnenkort van plan te doen tweakdude.

Ik ben gewoon geinstereeseerd verder in React. Alleen denk ik dat jullie me hiedoor minder aardiger gaan vinden en met name Kaj. meen ik van wie ik een PM heb gehad hierover over, omdat ik nogal veel wou weten over de techniek :p.
Tja ik ga dus enkele templates op een ander React-forum proberen te ontbuggen en er mee te experimenteren.

[ Voor 81% gewijzigd door AW_Bos op 08-07-2004 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Exact wat er letterlijk staat: je mag het als abo gebruiken maar het is niet gemaakt voor GoT en dus ondersteunen we het niet.

Pointless.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Nog maar een keer dan:
curry684 schreef op 28 juni 2004 @ 20:24:
AW_Bos, Parse heeft serieus een contact-pagina voor zinnige vragen over hun product en hun ubergeile medewerkers.

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.