verloop-problemen met printen tickets op kettingpapier

Pagina: 1
Acties:
  • 236 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• marty
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-03-2023
Ik zit een beetje te twijfelen tussen Software Algemeen en dit forum, maar post 'm toch maar hier omdat het een probleem is met HTML-pagina's printen.

Ik heb een pagina die achter elkaar tickets moet uitprinten op kettingpapier. Dat gaat in eerste instantie goed (de 1ste drie), maar daarna (na de 'natuurlijke' page-break) verloopt ie horizontaal.

Ik heb al wat zitten spelen met de pagina-instellingen van de browser. Het formaat iig op kettingformulier gezet en het Formaat op dingen als A4, A4 Fanfold, Duits Legal Kettingpapier gezet, maar dat helpt allemaal niet. Het dichts in de buurt komt nog dat Duitse kettingpapier - maar toch blijft ie daar dus ook een stukje verlopen.
Heb ook nog met de page-break (css) zitten rommelen, maar dat bood ook geen oplossing

Heb al hier op het forum gezocht en met google, maar kan nergens een oplossing voor het probleem vinden. Is er misschien iemand die hier ervaring mee heeft of iemand met een goed idee?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Zolang je geen goede marges kan instellen, dan blijf je dit probleem houden (al dan niet uitstellen).

En persoonlijk denk ik dat je dit toch beter kan laten verplaatsen naar [SA] :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.