Toon posts:

[XP] onbekende partitie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Windows XP is opnieuw geinstalleerd na een crash, en nu zijn er opeens 3 partities niet meer te lezen die eerst nog wel te lezen waren.

Andere paritie op dezelfde schijf wel te lezen.

Heb hier ook al gezocht alleen nog geen oplossing kunnen vinden.

Ja windows 2000 instaleren daarin lukt het waarschijnlijk wel om ze te benaderen.

Maar ik wil gewoon XP houden.

Iemand idee hoe ik toch bij deze partities kom zonder te verwijderen, wil wel graag de data die er op staat houden.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je die partities probeert te lezen wat gebeurt er dan? (foutmelding)
en als win2k wel lukt dan fix je die partities daar gewoon en mik je er dan XP op.

Verwijderd

het kan natuurlijk ook zijn da de parities zijn beschadigt.......scandisk runnen zou al wat op kunnen lossen evt.

of gebruik je schijf > dan 137gb............want da werkt nie metene in windows.....was laatst ook al 1 paritie kwijst 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Bij deze computer zie ik ze al helemaal niet meer, zie ze alleen onder schijfbeheer in XP, en zijn kleiner dan 100 gig

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 23:07:
Bij deze computer zie ik ze al helemaal niet meer, zie ze alleen onder schijfbeheer in XP, en zijn kleiner dan 100 gig
Wat is de status daar dan van die partities?
en werken ze nu wel of niet onder 2k? anders zet je er toch lekker 2k op en backup je die dingen.

Of kijk eens wat knoppix ervan vindt.

Verwijderd

Topicstarter
Knoppix?
Hmm misschien 2000 op andere partitie zetten?
Kan zo weer verwijderd worden toch?

Verwijderd

installeer eens partion magic...........als je die hebt........en kijk of die ze herkent.....

Verwijderd

Topicstarter
Zal het morgen eens proberen allemaal en laat het dan wel weer weten

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 23:14:
Knoppix?
Hmm misschien 2000 op andere partitie zetten?
Kan zo weer verwijderd worden toch?
www.knoppix.org

een van de verschillende live linux cds die inmiddels te krijgen is. Gewoon booten en je hebt een OS, hoeft niets te installeren.
Pagina: 1