• About2Break
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:06
Oke beste mensen dit is mijn probleem ik heb pas een kodak cx6330 gekocht foto's maken en alles werkt allemaal gewoon.Maar het probleem komt als ik de foto's wil gaan overzetten op mijn computer

Ik sluit alles aan zoals het beschreven staat in de handleiding de computer(met windows Xp Prof)herkend hem gewoon als nieuwe hardware en alles.
De software van kodak ziet de camera ook want ik krijg rechtonders een schermpje waarin staat camera connected
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/yvonnemorra/fok1.jpg
maar als ik ze dan ook echt over wil gaan zetten en op transfer now klik(dat zou normaal ook al vanzelf moeten gebeuren)krijg ik tog het bericht dat de camera niet gevonden kan worden
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/yvonnemorra/fok2.jpg

Ik heb voor de rest alleen maar me muis en toetsenboord op de usb zitten(1 stekkertje)en die werkt gewoon zoals het zou moeten , ook als ik een gamepad ofzo aansluit doet die het gewoon goed.

En dan komt nu het gene wat ik wel het meest vreemd vind :
ik heb op deze computer een dualboot zitten tussen windows me en xp nou heb ik de camera onder Me geinstaleerd en daar doet die het prima ik kan de foto's gewoon van de camera afhalen , en ik zie de camera ook als harde schijf waar ik gewoon op kan.

Waarom zou die het op Xp niet doen maar op Me wel?

ik hoop dat iemand me kan helpen :)

[ Voor 3% gewijzigd door About2Break op 08-07-2004 22:42 ]

Verwijderd

Als je nou eens die Kodak rommel eraf gooit en gewoon in de WIN verkenner doet wat je wil doen.
Ook erg handig voor bekijken/binnenhalen /simpel bewerken is Irfanview

• About2Break
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:06
Ja ik zie hem als Lokaal station i maar als ik daar dan op dubbelklik staat er :"De schijf in station i is niet geformateerd wilt u de schijf nu formatteren"als ik op ja klik staat er dat die de schijf niet kan formateren.

Als ik er met me rechter muisknop op klik dan kan ik ook klikken op format camera storage maar als daar op klik dan gebeurd er ook niets.

Terwijl die hem onder Windows Me wel gewoon als camera ziet en dan kan ik ook gewoon de foto's er vanaf kopieren maar onder windows Xp lukt dat niet