Toon posts:

[ME] Hangt bij registratiescherm na verse install *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een computer met Windows ME opnieuw geinstalleerd

Nu blijft de computer hangen bij het registratie scherm

Als ik in veilige modus opstart start hij normaal op

Hoe kan ik ervoor zorgen dat de computer wel doorstart zodat ik normaal met Windows ME kan werken

Voor alle duidelijkheid dit is al de 4de keer dat ik ME opnieuw op de computer zet. En hij blijft steeds bij hetzelfde punt hangen.....bij het registratiescherm van Windows ME

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2004 21:58 ]

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
probeer het anders is beter te formulieren en met iets beter nederlands taalgebruik (interpunctie), dan valt er misschien nog wat van dit topic te maken :)

[ Voor 7% gewijzigd door LifeTecH op 08-07-2004 21:55 ]

Verwijderd

Jonguh, laat me je 1 hint geven: doe die ME gewoon de deur uit. Het is nu toch wel bekend dat het de slechtste windows versie ooit is? Beetje eigen schuld dikke bult als het toch problemen gaat geven hoor! |:(

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
heb je wel alle drivers er weer opgezet ?, zoals chipset drivers en videodrivers

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2025

RSpliet

*blink*

Windows ME is niet echt bekend als het meest stabiele besturingsssyteem wat er is :+. Ik weet niet of je WinME nog kan omruilen voor Win2000 oid, is echt een verademing. Maar wat voor hardware heb je precies? Kan je misschien in de logbestanden (houd WinME die bij? :S Dr. Watson kan dat toch vertellen ofzo) kijken wat er misgaat?

Schaadt het niet, dan baat het niet

Verwijderd

Zou je je systeem specificaties willen posten?

Verwijderd

Topicstarter
S3v3n_0f_n1n3 schreef op 08 juli 2004 @ 21:56:
Windows ME is niet echt bekend als het meest stabiele besturingsssyteem wat er is :+. Ik weet niet of je WinME nog kan omruilen voor Win2000 oid, is echt een verademing. Maar wat voor hardware heb je precies. Kan je misschien in de logbestanden (houd WinME die bij? :S Dr. Watson kan dat toch vertellen ofzo) kijken wat er misgaat?
Computer is niet van mij maar van een vriend van me en heeft een Packard (H)(B)ell en wil dit graag weer doen met behulp van de fabrieksinstellingen ivm met verkoop

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Als je het mij vraagt is ME gewoon een foute keuze en een fout besturingssysteem.

Ik heb tijden geleden ook ME maar eens geprobeerd. Dus schone installatie gemaakt, verder weinig vreemde dingen erop geïnstalleerd en eers maar eens verkend. Nog geen 2 weken later had ik al 2x een nieuwe installatie moeten maken omdat ME gewoon volledig brak was geworden zonder 'fout gebruik' oid. Gewoon normaal gebruiken (surfen e.d.) was al voldoende om het OS 3x om zeep te helpen. 1 van de 3 installaties heeft het nog geen 48 uur uitgehouden voordat Explorer volledig vern**kt was.

Trap ME eruit en ga voor mijn part naar eerste editie 98 of desnoods 95 zelfs dat oudere OS draait beter/stabieler (afgaande op m'n eigen ervaringen)

Verwijderd

Topicstarter
WFvN schreef op 08 juli 2004 @ 22:00:
Als je het mij vraagt is ME gewoon een foute keuze en een fout besturingssysteem.

Ik heb tijden geleden ook ME maar eens geprobeerd. Dus schone installatie gemaakt, verder weinig vreemde dingen erop geïnstalleerd en eers maar eens verkend. Nog geen 2 weken later had ik al 2x een nieuwe installatie moeten maken omdat ME gewoon volledig brak was geworden zonder 'fout gebruik' oid. Gewoon normaal gebruiken (surfen e.d.) was al voldoende om het OS 3x om zeep te helpen. 1 van de 3 installaties heeft het nog geen 48 uur uitgehouden voordat Explorer volledig vern**kt was.

Trap ME eruit en ga voor mijn part naar eerste editie 98 of desnoods 95 zelfs dat oudere OS draait beter/stabieler (afgaande op m'n eigen ervaringen)
Zie vorige post !!

Ik vindt dat ook jongens ik ben echt geen new bee maar wil wel graag alles terugzetten naar fabriekinstellingen

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 21:57:
Zou je je systeem specificaties willen posten?
P3 800 mhz
128 MB SDRAM
20 GB WD
Modem

tis een PB Imedia 5805i RW om precies te zijn

Verwijderd

ME is trouwens zeer makkelijk te kraken. Negeer het registratievenster, start opnieuw op in veilige modus, vul wat willekeurigs in bij de registratie-sleutel in de regedit en na het opnieuw opstarten kun je gewoon in de normale modus werken.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 21:55:
Jonguh, laat me je 1 hint geven: doe die ME gewoon de deur uit. Het is nu toch wel bekend dat het de slechtste windows versie ooit is? Beetje eigen schuld dikke bult als het toch problemen gaat geven hoor! |:(
Errm.. hoe nuttig is het dat jij een waarde-oordeel geeft over Windows ME? Misschien kun je deze keuze laten voor wat het is en gewoon de TopicStarter proberen te helpen. Mocht je deze moeite niet op kunnen brengen kun je misschien beter niet reageren :)

Windows ME blijft hangen > [ME] Hangt bij registratiescherm na verse install *

[ Voor 9% gewijzigd door Spider.007 op 08-07-2004 22:14 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Jånnis schreef op 08 juli 2004 @ 22:11:
ME is trouwens zeer makkelijk te kraken. Negeer het registratievenster, start opnieuw op in veilige modus, vul wat willekeurigs in bij de registratie-sleutel in de regedit en na het opnieuw opstarten kun je gewoon in de normale modus werken.
Waar moet ik die ergens vinden !!??

• JnX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-01 22:08

JnX

Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 22:00:
[...]

Computer is niet van mij maar van een vriend van me en heeft een Packard (H)(B)ell en wil dit graag weer doen met behulp van de fabrieksinstellingen ivm met verkoop
Probeer je ME te installeren met een 'gewone' ME cd of met een restore cd van Packard Bell? Een 'gewone' windows op een Packard Bell wil in de meeste gevallen nog wel eens problemen geven namelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door JnX op 08-07-2004 22:15 ]

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Jånnis schreef op 08 juli 2004 @ 22:11:
Kraken van Windowsversies is niet de bedoeling op GoT :) De TS heeft gewoon een registratie sleutel die behoort te werken.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
JnX schreef op 08 juli 2004 @ 22:15:
[...]

Probeer je ME te installeren met een 'gewone' ME cd of met een restore cd van Packard Bell? Een 'gewone' windows op een Packard Bell wil in de meeste gevallen nog wel eens problemen geven namelijk.
Restore CD ik heb namelijk ook 1 keer geprobeerd met een gewone ME installatie met een Officiele cd die ik nog ergens had liggen maar kreeg exact het zelfde

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op 08 juli 2004 @ 22:16:
[...]

Kraken van Windowsversies is niet de bedoeling op GoT :) De TS heeft gewoon een registratie sleutel die behoort te werken.
Ik begrijp het dankje ik ga wel zoeken op google

Verwijderd

Spider.007 schreef op 08 juli 2004 @ 22:12:
[...]

Errm.. hoe nuttig is het dat jij een waarde-oordeel geeft over Windows ME? Misschien kun je deze keuze laten voor wat het is en gewoon de TopicStarter proberen te helpen. Mocht je deze moeite niet op kunnen brengen kun je misschien beter niet reageren :)
In principe heb je natuurlijk gelijk ja. Het komt mischien zo een beetje bot over. Maar wat ik voornamelijk bedoelde (en wat anderen nu ook al hebben gemeld in dit topic) dat het vaak hopeloze zaak is om ME aan de praat te krijgen. Het draait eventjes, en bij het minste of geringste gaat het weer plat. Daarom is het (meestal) de moeite van het weer aan de praat krijgen niet waard.

@TS
Waarom moet het dan zo perse weer in de 'fabrieks staat' terug? Alsof elke potentieele koper weet dat dat model van PB oorspronkelijk met ME kwam?

Sterker nog, je kan er een hoop gedonder mee krijgen. Stel voor dat je het nu even weet te lappen, de computer wordt verkocht, en de binnen no time komt de koper verhaal halen, eventueel met wat vriendjes.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 22:18:
[...]

In principe heb je natuurlijk gelijk ja. Het komt mischien zo een beetje bot over. Maar wat ik voornamelijk bedoelde (en wat anderen nu ook al hebben gemeld in dit topic) dat het vaak hopeloze zaak is om ME aan de praat te krijgen. Het draait eventjes, en bij het minste of geringste gaat het weer plat. Daarom is het (meestal) de moeite van het weer aan de praat krijgen niet waard.

@TS
Waarom moet het dan zo perse weer in de 'fabrieks staat' terug? Alsof elke potentieele koper weet dat dat model van PB oorspronkelijk met ME kwam?

Sterker nog, je kan er een hoop gedonder mee krijgen. Stel voor dat je het nu even weet te lappen, de computer wordt verkocht, en de binnen no time komt de koper verhaal halen, eventueel met wat vriendjes.
Mja dream on................om gedonder te voorkomen probeer het juist terug naar fabriekinstellingen terug te zetten !!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 22:18:
[...]

Ik begrijp het dankje ik ga wel zoeken op google
Ik heb de sleutel gevonden bedankt en topicje kan opslot !!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 22:22:
[...]

Ik heb de sleutel gevonden bedankt en topicje kan opslot !!
Nog even wat afsluitende tips:

• Ben je de laatste poster in een topic; gebruik dan de edit-button om je laatste bericht te bewerken en ga niet meerdere berichten onder elkaar posten
• Topics gaan niet op slot als een probleem is opgelost; maar alleen als het topic uit de hand loopt :)

---

Pagina: 1