Toon posts:

TV uit Probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Hier mijn probleem. ik heb een asus V9520 met TV uit. Ik kan wel gewone DVD via de computer op TV kijken Maar als ik een film van internet haal dan kan ik die allen op mijn monitor kijken en niet op de tv Daar krijg ik zwart beeld. Wie kan mij helpen met dit probleem?
BVD
MVG THEO

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 07:22

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

overlayprobleempje..... basic stuff, search stuff, faq stuff.....

Beeld zodanig schakelen dat je op je monitor geen beeld meer hebt maar alleen op je tv en klaaaaaaaaaar

Verwijderd

Topicstarter
Maar uh waarom doet hij het dan niet met gewonde DVD's?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ook dit topic gaat op slot omdat het niet op GoT past :o

Een aantal tips voor je een nieuw topic opent:
  • bedenk voortaan een goede topictitel. "Probleem" of "vraagje" zegt helemaal niets over je vraag. Een titel is er om in een oogopslag duidelijkheid te geven ;)
  • Vraag je af of je in het goede subforum post. Dit past beter in Audio, Video & HiFi Forum - lees eerst de sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif) voor je een vraag stelt.
  • nog belangrijker: gebruik eerst de got-search (en Google) voor je een vraag stelt. Dit is duidelijk niet gebeurt: zie de link ;) Deze vraag is zo vaak gesteld dat weer dezelfde antwoorden geven zonde is van de elektronen. (Extra tip om naar te kijken: overlay)
Als je er niet uit komt; open dan eventueel een nieuw topic in AV maar geef dan wel even aan hoe en wat je al had geprobeerd, dit gaat op slot. Succes :)

[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 08-07-2004 20:55 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.