Ik ben op zoek naar een midi keyboard om live te gebruiken voor het spelen van solos enz.
Het eerste waar ik op uit kwam was de Roland AX-7 (het bekende gitaar achtig keyboard), alleen toen ik de prijs hiervan zag ben ik maar gauw verder gaan kijken
Er zijn een paar eisen waaraan het keyboard moet voldoen:
* Licht gewicht
* Hij moet er simpel uitzien
* Moet op batterijen werken
* Aanslaggevoelig
* Het liefst 49 toetsen
* Geen usb geval
* Niet duurder dan 300 euro
Verder moet ik hier dus een bevestiging aanmaken voor een gitaarband... het zou dus fijn zijn als de keyboard een beetje makkelijk open te maken is.
Het enige keyboard wat ik tot nu toe heb gevonden wat in aanmerking zou komen is een Edirol Pc-180a, ik heb alleen geen idee hoe zwaar het instrument is.
Als iemand me hier mee verder zou kunnen helpen...
Het eerste waar ik op uit kwam was de Roland AX-7 (het bekende gitaar achtig keyboard), alleen toen ik de prijs hiervan zag ben ik maar gauw verder gaan kijken
Er zijn een paar eisen waaraan het keyboard moet voldoen:
* Licht gewicht
* Hij moet er simpel uitzien
* Moet op batterijen werken
* Aanslaggevoelig
* Het liefst 49 toetsen
* Geen usb geval
* Niet duurder dan 300 euro
Verder moet ik hier dus een bevestiging aanmaken voor een gitaarband... het zou dus fijn zijn als de keyboard een beetje makkelijk open te maken is.
Het enige keyboard wat ik tot nu toe heb gevonden wat in aanmerking zou komen is een Edirol Pc-180a, ik heb alleen geen idee hoe zwaar het instrument is.
Als iemand me hier mee verder zou kunnen helpen...