Toon posts:

Welke SCSI kabel voor de Precision 650?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb een precision 650 met een geintegreerde lsi logic 1020/1030 u320 controller. Mijn ide schijfje zit al bijna vol en ik wilde er nu 2 maxtor atlas 10k schijven inzetten op raid 0 inzetten. Dell technical support gebeld met de vraag met welke kabel ik ze moest aansluiten en als enige antwoord kreeg ik: "met een scsi kabel..." Uh ja en welke dan? Dat wisten ze dan ook weer niet.
Wie heeft hier ervaring mee en kan mij vertellen welke kabel ik het beste kan kopen?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 19:34:
lsi logic 1020/1030 u320 controller
Een U320 kabel dus .. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ah, nog een werknemer van dell :+ ik wilde ook graag weten of er ook een ronde inpast. Want de aansluiting zit bijna tegen de ventilator van de voorkant aan.

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-03 16:55
dan koop je een rounded u320 scsi kabel :+

vergeet de terminator niet :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

U320 kabel == U320 kabel of de draden nou plat, rond, vierkant, ovaal, whatever zijn omgewikkeld. Dat verandert niks aan de manier waarop de data van A naar B gaat 8)7

offtopic:
Nee, ik werk bij IBM B)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:46

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Je hebt gewoon een 68-pins LVD kabel nodig. Als er het eentje is die Ultra320 compliant is dan zit je zeker goed.

Als je nieuwe schijven gaat kopen kun je overigens beter een paar Raptor SATA-schijven in die bak zetten.

[ Voor 33% gewijzigd door Femme op 09-07-2004 13:01 ]

Verwijderd

Femme schreef op 09 juli 2004 @ 13:00:
Je hebt gewoon een 68-pins LVD kabel nodig. Als er het eentje is die Ultra320 compliant is dan zit je zeker goed.

Als je nieuwe schijven gaat kopen kun je overigens beter een paar Raptor SATA-schijven in die bak zetten.
heb je alleen zo'n mooie onboard controller voor jan doedel..... 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Mooi zo, 68 pins lvd kabel (rond) besteld. Nou maar afwachten of we die in de kast gepropt krijgen....
Pagina: 1