Toon posts:

Korte lag bij mohaa

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik het spel MOHAA speel krijg ik steeds een korte lag om de 2 minuten. dit is heel irritant omdat mensen die mijn server joinen daar dan last van hebben. of als ik een server join heb ik daar last van. Ik heb op google gezocht, andere topics die over dit onderwerp gaan. Maar nergens heb ik een antwoord ui kunnen halen. In mijn andere topic over lag in mohaa kan ik niet meer terug vinden.. Zou iemand mij kunnen helpen met het oplossen van dit probleem.? Aan mijn verbinding ligt het niet. want ik heb adsl. Ik heb mijn modem (thomson speedtouch 500 series) ingesteld op DHCP-spoofing. Daar achter heb ik een E-tech wireless router. Met daaraan 3 pc's gekoppeld. 1 met wireless en 2 met kabeltje. Alle OS zijn Windows XP.

Verwijderd

Uit een ander topic begreep ik dat dit zou kunnen liggen aan een wireless zero configuration service.. deze kun je uitzetten

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;313242

Verwijderd

Topicstarter
nou dat dacht ik dus eerst ook. maar die wireless zero staat dus gewoon uit . en niet aan...

• vuurvliegje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-01 08:19
Heb je dit ook als je je pc recht streeks in je router prikt met een kabeltje?

Heb jeje mohaa wel op lan ingesteld ? :9

Vuur(Vliegende)Vogel

Verwijderd

Topicstarter
jah heb ik allemaal gedaan.. rechtstreeks in me router. en mohaa op lan

• vuurvliegje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-01 08:19
Dan licht het dus niet aan je draadloze netwerkje. Wat is je fps ? daalt die heel sterk tijdens die lag ? Of heb je tijdens die lag een hoge ping ?

Vuur(Vliegende)Vogel

Verwijderd

Topicstarter
nee tijdens de lag heb ik gewoon een ping van 20, 25 dus helemaal niet hoog.. ik heb deze lag niet als ik op het netwerk speel met de 3 computers uit het netwerk

Verwijderd

hoge ping bij mohaa

Op je naam klikken is voldoende.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.