Toon posts:

denver dvd 228 carrefour

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op het eerste forum van de yamada 6600 stond er te lezen dat er voor 79 eur hetzelfde toestel te koop was onder een andere naam,nl denver 228. Ik naar de winkel gespurt en gekocht. De firmware die derop steekt leest echter nog geen subs. Vraagje : is het mogelijk om de firmware van de yamada 6600 op de een of andere manier te burnen op dit toestel. Ik heb het geprobeerd maar kreeg de melding 'unknown disc'. Waarschijnlijk gaat de firmware op zoek naar een welbepaald bestand dat voor de yamada natuurlijk anders noemt.

voor de rest nog wa problemen om via scart aansluiting op mijn 4:3 sony tv aan te sluiten : beeld springt van 4:3 steeds naar 16:9 emulatie en dit is heel frusterend. Heb er een patch op gevonden door toestel aan te sluiten via de gewone video aansluiting. heb video en geluid in een scart adapter gestoken en deze aangesloten aan de tv : works like a charm!!

alle reacties welkom

Verwijderd

Topicstarter
en ja, vandaag antwoord gekregen van de firma denver ivm firmware upgrade en ze stuurden me de firmware op :

Hello

Here it is

1. Burn the accessory file ZDVD228E.BIN and ZDVD228P.BIN and ZDVD228.BIN into the disc ,pay attention to capital letter.

> > 2. If the upgradeing disc is ok. insert it into dvd tray.

> > 3. After dvd play find upgrade file. press enter key to affirm upgradeing.

> > 4. Then the dvd tray will open. remove the disc ,Don't power

> > off ,wait around one minute ,upgradeing finished. Best regards!

Med venlig hilsen/Best regards

INTER SALES A/S

DENVER ELECTRONICS A/S

Verwijderd

Zou je die firmware kunnen uploaden aub. Heb deze speler namelijk ook gekocht en zou graag ondertitel support hebben.
Heb je ze trouwens al met succes geïnstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 13:48:
Zou je die firmware kunnen uploaden aub. Heb deze speler namelijk ook gekocht en zou graag ondertitel support hebben.
Heb je ze trouwens al met succes geïnstalleerd?
euh.... ik vind nergens een functionaliteit om een upload te doen. Ik kan het wel e-mailen als je wil

Verwijderd

mailen is ook goed
debbes@pandora.be
thanx

Verwijderd

ik ben ook wel geinteresseerd, kan je de firmware ook naar mij doormailen? Kan ze ergens online zetten indien gewenst.

gertdb@belgacom.net

thx!

Verwijderd

Topicstarter
firmware is EINDELIJK beschikbaar op de site van DENVER :

www.denver.dk

greets...

Verwijderd

Topicstarter
euh...

de link op hun site werkt niet, je kan der wel rechtstreeks aan :

http://www.denver.dk/share.rar