Op het eerste forum van de yamada 6600 stond er te lezen dat er voor 79 eur hetzelfde toestel te koop was onder een andere naam,nl denver 228. Ik naar de winkel gespurt en gekocht. De firmware die derop steekt leest echter nog geen subs. Vraagje : is het mogelijk om de firmware van de yamada 6600 op de een of andere manier te burnen op dit toestel. Ik heb het geprobeerd maar kreeg de melding 'unknown disc'. Waarschijnlijk gaat de firmware op zoek naar een welbepaald bestand dat voor de yamada natuurlijk anders noemt.
voor de rest nog wa problemen om via scart aansluiting op mijn 4:3 sony tv aan te sluiten : beeld springt van 4:3 steeds naar 16:9 emulatie en dit is heel frusterend. Heb er een patch op gevonden door toestel aan te sluiten via de gewone video aansluiting. heb video en geluid in een scart adapter gestoken en deze aangesloten aan de tv : works like a charm!!
alle reacties welkom
voor de rest nog wa problemen om via scart aansluiting op mijn 4:3 sony tv aan te sluiten : beeld springt van 4:3 steeds naar 16:9 emulatie en dit is heel frusterend. Heb er een patch op gevonden door toestel aan te sluiten via de gewone video aansluiting. heb video en geluid in een scart adapter gestoken en deze aangesloten aan de tv : works like a charm!!
alle reacties welkom