Toon posts:

[mp3] speler met HD vs Geheugen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben van plan om een mp3 speler met HD te kopen, alleen nu ga ik over een paar weken op vakantie naar canada, en daar is het ipv 220V, 110V. Nu werken alle mp3 spelers met een HD op ingebouwde accu's, en volgens mij kan ik dat daar niet opladen. Klopt dat? En hebben jullie daar een oplossing voor?

Daarnaast heb ik overwogen om er een te kopen met geheugen, maar het nadeel daarvan is dat er een stuk minder op past. Wat is het beste? Eentje met een HD of eentje met uitbreidbare geheugen zodat ik de MM/SD kaarten als "CD" kan gebruiken(nadeel is wel dat MM/SD kaarten vrij duur zijn)

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

k ben van plan om een mp3 speler met HD te kopen, alleen nu ga ik over een paar weken op vakantie naar canada, en daar is het ipv 220V, 110V. Nu werken alle mp3 spelers met een HD op ingebouwde accu's, en volgens mij kan ik dat daar niet opladen. Klopt dat? En hebben jullie daar een oplossing voor?
(adapter/convertor) :X

ligt natuurlijk aan de mp3 speler, meer info misschien ;)

[ Voor 107% gewijzigd door Koekje op 08-07-2004 18:43 ]

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 18:36:
ik ben van plan om een mp3 speler met HD te kopen, alleen nu ga ik over een paar weken op vakantie naar canada, en daar is het ipv 220V, 110V. Nu werken alle mp3 spelers met een HD op ingebouwde accu's, en volgens mij kan ik dat daar niet opladen. Klopt dat? En hebben jullie daar een oplossing voor?
Ik heb een Xclef hd-500, en die pakt alles van 110-240V. Enige wat ik in de VS nodig had was een fysieke converter voor de stekker.
Was geen probleem dus. Gewoon opletten bij de aanschaf.

If you choose to criticise you choose your enemies

Verwijderd

Topicstarter
hmm, thnx, maar het is (voorlopig) eenmalig dat ik daarheen ga. Dus wat mag zon fysieke converter dan kosten en waar kan je dat halen (of waar heb je dat gehaald?) :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2004 19:06 ]

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

die dingen kosten een paar euro. Kijk eens in de winkel naar Reis verloop stekker, enz enz.

Amerikanen gebruiken andere stekkers dan wij hier.
wij hebben: o o

Amerikanen: | |

Canada heeft dezelfde stekker als de VS zover ik weet, maar ik ben er al 4 jaar niet meer geweest, dus hou me ten goede.

[ Voor 55% gewijzigd door Emmeau op 08-07-2004 19:07 ]

If you choose to criticise you choose your enemies

Verwijderd

Topicstarter
hmm, misschien dat ik die ook eens ga kopen, hij ziet er op zich vrij goed uit. Een beetje aan de grote kant, maar ja. Als ze m ook in de 10 of 5 GB uitvoering hebben, dan haal ik m zeker. Nog meer mensen die toevallig kunnen kijken wat hun meegeleverde adapter pakt qua voltage :)

ow ja nog iets, kan het zo zijn dat je HD door schokken beschadigd raakt(geen stroomschokken, maar bv tijdens het joggen of whatever)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2004 19:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik zal effe mn vraag wat specifieker stellen, weet iemand toevallig wat voor input de adapter van de MuVo² accepteert? :)
Pagina: 1