Powerbook kopen via ADC - korting?

Pagina: 1
Acties:
  • 540 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118003

Topicstarter
Ik las dat het kopen van Apple spulletjes (Powerbook in dit geval) als lid van de Apple Developer Connection een korting oplevert van 10-20%.

De korting is niet te krijgen bij kopen via Apple.com, dus ik belde een Apple Agent (MacHouse Centraal Station) op met de vraag hoeveel korting ik zou krijgen bij het kopen van een PB 1,33 met backlit keyboard.

De beste man was vriendleijk, maar wist van geen korting via ADC. Hij zou er achteraan gaan en me binnen 48 uur mailen of bellen met antwoord. Op zich prima recovery, maar ik vraag me af: Heeft er iemand ervaring met de ADC korting, en hoeveel bedroeg die bij welk product?

Alvast bedankt,

Loki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Voor ADC moet je Applestore NL bellen. Bij een iBook was de korting volgens mij 17%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

Dit vind ik ook wel erg interessant. En dan heb je er nog een jaar lang alle informatie bij ook :D
(Hoewel Darwin toch al vrij aardig gedocumenteerd is)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6230lover
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-04-2023
Wat is ADC???

Als iedereen daarbij kan aanmelden zou het wel k** zijn. Ik heb maandag iBook besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-07 16:55

chem

Reist de wereld rond

6230lover schreef op 08 juli 2004 @ 19:18:
Wat is ADC???

Als iedereen daarbij kan aanmelden zou het wel k** zijn. Ik heb maandag iBook besteld
Jah, als je nou ff dit topic doorleest dan zou je dat wellicht uitgevonden hebben.

Kijk eens op apple.com en zoek naar ADC of de volledige naam: Apple Developer Connection.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6230lover
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-04-2023
Ik heb gezocht en heb het gevonden.
Maar als je daar lid van wilt worden moet je $500 betalen.
En dan krijg je dit:

Mac OS X and Xcode Tools on CD-ROM
One (1) ADC Select Mailing Subscription
Two (2) Technical Support Incidents
One (1) ADC Select Hardware Discount
ADC Software Seeding Program
ADC Compatibility Labs Access
ADC Select Technical and Business Discounts

Dan moet je wel een hele dikke apple bestellen en veel software met korting bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Er is ook zoiets als een student versie van het ADC. Kost 99 dollar en een beetje moeite, maar dan heb je het er ook meteen weer uit. Je krijgt dan minder toegestuurd door Apple, maar de korting is wel hetzelfde. Wel geld er een limiet van 1 product met korting per 3 jaar volgens mij. Bij een echt ADC membership kun je meer producten met korting kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FendtVario
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 22:30

FendtVario

The leader drives Vario!

Humzzz. Op zich is dat natuurlijk reuze interessant. $500 is nog wel weer over heen te komen denk en krijg er ook wel weer is leuks voor terug. Heb de link gevonden naar het overzicht, voor de $500 krijg je ook pre-releases en Mac OS X Server :D.

www.fendt.com | Nikon D7100 | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb gebeld met de Apple Store NL, en de man aldaar verzekerde me dat er een korting was van 20% (TWINTIG) op alle Apple producten. Hoe zou zich dit verhouden tot de 17% korting op de iBook van kiddyl?

Zou hij teweinig korting gekregen hebben of zou de man van de Apple Store NL het mooier hebben voorgesteld? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FendtVario

FendtVario

The leader drives Vario!

Op die site van Apple staat dit:
Your ADC Membership may permit you to purchase a limited number of development systems at a discount. A system is equivalent to one (1) CPU (includes servers and RAIDs); one (1) desktop; or one (1) portable. If you are purchasing peripherals (monitor, cable, iPod, etc.) you MUST order all items at the same time as your system purchase in order to receive a discount. Please see the ADC Member Site for information on the number and type of discounts available under your membership.
Het geldt dus volgens mij alleen voor hele systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Meen eens, en iBooks en PowerBooks kwalificeren beide IMHO ook als 'heel systeem'. Niet dan?

(Het gaat me om de aanschaf van een PowerBook, vandaar)

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 118003 op 09-07-2004 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FendtVario

FendtVario

The leader drives Vario!

or one (1) portable
Lijkt mij wel.

Maar volgens mij weegt die 20% korting op een Powerbook niet op tegen de $500 die je moet betalen. Of je moet direct voor een full option 15/17" powerboook gaan. Maar als je dan niets doet met dat Developer pakket is ook weer een beetje zonde. (Mag je wel in een doosje stoppen dan en mijn kant op sturen hoor ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
:) Dan zou een leuke bijkomstigheid zijn he?;) Nee, het gaat me om een student membership, dat is $99. Dan wordt het weer aantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Misschien is er een verschil tussen de korting die je krijgt voor een student membership en het normale. Of het kan natuurlijk zijn dat het inmiddels is veranderd. Voor een iBook kreeg ik te horen dat ik 17% korting zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58852

Erm dus als ik $ 99 betaal, krijg ik 20 % korting op een iBook of Powerbook?
En gaat dit ook gewoon vanuit België?
Wat ik me ook afvraag: als student krijg je sowieso al korting bij Apple. Als je op de frontpage op "Onderwijs" klikt dan kom je hier terecht : http://www.apple.com/benl/education/.
En daar krijg je al heel wat korting op de iBooks en Powerbooks.
Maar als ik nu bijvoorbeeld uitreken de consumenten prijs van een Powerbook 15inch, min de 20% korting, plus de $ 99 voor de ADC, dan kom ik ongeveer uit op de prijs die je sowieso krijgt in de onderwijs sectie...
Dus zou het misschien mogelijk zijn om die 20% korting te krijgen, maar dan op de prijzen die vermeld staan bij de onderwijs sectie?
Want dat zou helemaal cool zijn :)

[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 58852 op 09-07-2004 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FendtVario

FendtVario

The leader drives Vario!

Als student krijg je op de online store 8% korting. bij de MacStore in R'dam vertelden ze me dat je 6% korting kreeg. Er staat ook ergens in de voorwaarden dat de ADC korting niet geld in combinatie met andere kortingen (waaronder waarschijnlijk dan ook de studentenkorting).

Dat zal waarschijnlijk ook wel vanuit belgie zijn. Maar als ik het hele plaatje zo bekijke heeft het volgens mij voor de thuis-gebruiker niet echt veel zin om er lid van te worden. De prijzen ontlopen elkaar ook na de korting niet veel als je de prijs van het ADC er weer bij op telt. Of je moet heel graag dat pakket willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zelfs met die korting bijgeteld, vind ik Apple gewoon veel te duur voor wat het is.
Dan geef je 2000+ euro uit voor een 15inch powerbook, dan krijg je maar 256mb RAM en een 4200RPM harde schijfje en slechts 1 jaar garantie, hoe zielig is dat zeg 8)7
Voor 2000 euro heb je een superdeluxe Asus laptop met breedbeeld 15.4" scherm, 5400rpm 80gb hdd, 1024mb ram, ati radeon 9600 128mb, 2 jaar pick-up&return garantie en een dvd-schrijver. Dat noem ik nou waar voor je geld. Iets waar Apple nog veel van kan leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22225

Anoniem: 58852 schreef op 09 juli 2004 @ 14:57:
Zelfs met die korting bijgeteld, vind ik Apple gewoon veel te duur voor wat het is.
Dan geef je 2000+ euro uit voor een 15inch powerbook, dan krijg je maar 256mb RAM en een 4200RPM harde schijfje en slechts 1 jaar garantie, hoe zielig is dat zeg 8)7
Voor 2000 euro heb je een superdeluxe Asus laptop met breedbeeld 15.4" scherm, 5400rpm 80gb hdd, 1024mb ram, ati radeon 9600 128mb, 2 jaar pick-up&return garantie en een dvd-schrijver. Dat noem ik nou waar voor je geld. Iets waar Apple nog veel van kan leren.
Ok, maar dan heb je wel een Asus. En nu kun je denken dat Asus slecht is of juist goed, maar het haalt gewoon niet de kwaliteit van Apple. Plus dat zitje opgescheept met WinXP, ik persoonlijk word daar niet blij van.
Zodra je enige tijd met een Apple hebt gewerkt weet je meteen wat ik bedoel.
Waar je wel een punt hebt is de garantie. Standaard 1 jaar is wel erg karig. En het bedrag dat je kwijt bent voor verlenging van de garantie is absurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik gebruik geen Windows XP, ik ben een linux/bsd gebruiker.
En Mac OS X is ook gewoon een closed-source OS hoor, waarvoor je veel geld moet betalen elke keer er een nieuwe versie uitkomt.
Heb je die mooie stroom van veiligheidslekken ivm OS X niet in de gaten gehouden de laatste tijd? Ook niet echt aangenaam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Anoniem: 58852 schreef op 09 juli 2004 @ 15:08:
En Mac OS X is ook gewoon een closed-source OS hoor, waarvoor je veel geld moet betalen elke keer er een nieuwe versie uitkomt.
Heb je die mooie stroom van veiligheidslekken ivm OS X niet in de gaten gehouden de laatste tijd? Ook niet echt aangenaam :)
Jouw mening over apple in het algemeen, en osx in het bijzonder weten we inmiddels wel uit andere topics. Dit is niet de plaats voor die discussie. Open daar gewoon een nieuw topic voor, en hoop dat het open blijft :)
Dit heeft niets met Apple Developer Connection te maken.

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Anoniem: 58852 schreef op 09 juli 2004 @ 15:08:
Eh, nee hoor. Het OS is Open Source. De software die je er bij krijgt (inclusief GUI) niet.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

CyBeR schreef op 09 juli 2004 @ 15:27:
[...]

Eh, nee hoor. Het OS is Open Source. De software die je er bij krijgt (inclusief GUI) niet.
:X Doe ik nog zo m'n best om dat niet te zeggen, doe jij het voor me :+

</offtopic>

Heeft de topicstarter nog gebeld met die contactpersoon voor ADC?

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja hoor, ik heb gebeld (zie berichtje boven) en kreeg dus te horen 20%. Maar de man leek wel een colporteur, of hij kreeg provisie, zo graag wilde hij meteen de deal sluiten ("ADC? Nou, dan kunt u wer ook wel een SuperDrive meenemen met die 20% korting. Of extra geheugen, ook erg handig"). Of hij was over-enthousiast, net hoe je het noemen wilt;) Maar vandaar dat ik wat terughoudend was, heb niets aangeschaft nog.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 118003 op 10-07-2004 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Anoniem: 118003 schreef op 10 juli 2004 @ 00:21:
Ja hoor, ik heb gebeld (zie berichtje boven) en kreeg dus te horen 20%. Maar de man leek wel een colporteur, of hij kreeg provisie, zo graag wilde hij meteen de deal sluiten ("ADC? Nou, dan kunt u wer ook wel een SuperDrive meenemen met die 20% korting. Of extra geheugen, ook erg handig"). Of hij was over-enthousiast, net hoe je het noemen wilt;) Maar vandaar dat ik wat terughoudend was, heb niets aangeschaft nog.
Ik ga er even van uit dat je met Apple zelf belde (hlpdesk oid)
Tja dit vind ik wel een minpuntje, want het is super Amerikaans, bel voor de grap de helpdesk en wedden als je nog geen Apple Care hebt dat ze je het gaan aansmeren...
Dit doen ze elke keer weer bij mij en ook bij iedereen die ik (persoonlijk ken) en geen Apple care heeft.

Oke nu weer ontopic,

Als ik bijvoorbeeld ADC neem studenten versie, mag je dan een G5 + display + 2 iPods enz kopen met allemaal 20% korting?
of is het maar eenmalig en alleen op een CPU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FendtVario

FendtVario

The leader drives Vario!

Lees de voorwaarden eens door zou ik zeggen. In bovenstaande quote staat o.a. dit:
If you are purchasing peripherals (monitor, cable, iPod, etc.) you MUST order all items at the same time as your system purchase in order to receive a discount.
Maar daarbij dacht ik me wel te herinneren iets gelezen te hebben op de Apple site dat je voor het goedkope ADC-abo niet meer dan 1 systeem per jaar mag(??). Weet dus niet of je 2 iPods mag bestellen, lijkt mij persoonlijk van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nee, idd, maar één iPod kan dan weer wel lijkt me.

Maar goed: ALs er dus mensen op zoek zijn naar een Studio of cinema display, iPod, airport Extreme Bassis station o.i.d. om van een Powerboekje een 'copleet systeem' te maken, laat het me dan maar weten. Eerlijk delen die korting? ;)

(P.S. Mag dit wel, Chem? ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Was de studenten ADC korting niet once in a lifetime? Zo was het in ieder geval een jaar geleden.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ja, hoor, once in a lifetime een "compleet systeem". En een compleet systeem daar horen natuurlijk ook een display en een iPod bij;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90875

Maarre heeft iemand zich al aangemeld voor die student account en korting gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93072

dit vind ik wel een strak plan , moet ik dus maar weer snel student worden en hier gebruik van gaan maken dus een nieuwe apple zal nog een jaar op zich laten wachten want ga een jaar wat anders doen.

maar die adc student kan je dus 1 compleet systeem met korting aanschaffen bij elke apple store of apple online store ? (ff voor de duidelijkheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104476

het ziet er leuk uit, maar ik zou eens graag iemand horen die het ook effectief gebruikt heeft en hoe hij dat dan gedaan heeft.

Ik heb namelijk naar 2 Apple Centers in België gemaild voor meer info enz en het ene antwoord was: wij hebben geen rechtstreeks verbinding met de online store, het andere antwoord: Apple voorziet 6% korting voor studenten.

Dus heel veel informatie kan je toch niet vinden hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90875

Nou ik heb de hele ochtend rond zitten bellen met apple store nl en de adc afdeling van apple. De studentenlicentie is dus $99 dollars en dat is 83 euries. Je krijgt volgens de apple store nl 20 % korting (ik heb hier 2 keer over gebeld en allebei de medewerkers waren er 100% zeker van) De korting verschilt per land en als nederlander heb je best wel geluk met zoveel korting (frankrijk is 12%) Dus je moet zo'n licentie aanschaffen en dan moeten ze nog validaten of je inderdaad student bent en daarna zou t dus moeten gaan werken :)

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07 08:04

Peentje

MAC / Windows i don't care

is dat eenmalig die 99 dollar (of 500) of moet je dat dan elk jaar betalen ofzo?

Dell Latitude E7450

Anoniem: 84980

eenmalig, voor 1 jaar.
Wil je nog een jaar student developer blijven betaal je weer $99, maar dan krijg je niet nogmaal die hardware korting.

Je krijgt dan alleen nog elke maand die dvd's thuis en een mailing list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07 08:04

Peentje

MAC / Windows i don't care

k

Dell Latitude E7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:00

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Even een schopje:
6230lover schreef op donderdag 08 juli 2004 @ 21:21:
En dan krijg je dit:

Mac OS X and Xcode Tools on CD-ROM
One (1) ADC Select Mailing Subscription
Two (2) Technical Support Incidents
One (1) ADC Select Hardware Discount
ADC Software Seeding Program
ADC Compatibility Labs Access
ADC Select Technical and Business Discounts
Dus: als ik nu ADC lid wordt kan ik nu alvast een PowerBook bestellen met korting en krijg ik Tiger zodra die uitkomt thuisgestuurd?

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-07 16:55

chem

Reist de wereld rond

Hertog schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 11:34:
Even een schopje:

[...]

Dus: als ik nu ADC lid wordt kan ik nu alvast een PowerBook bestellen met korting en krijg ik Tiger zodra die uitkomt thuisgestuurd?
Waarom lees je de site niet gewoon? Het staat er duidelijk bij (of beter gezegd, het ontbreekt met koeieletters).

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206

Weet iemand of je de ADC studentenkorting ook krijgt als je pas in september met je opleiding begint maar wel al de papieren met een bevestiging van de Informatie Beheer Groep hebt (die ik dan dus kan faxen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128983

Anoniem: 82206 schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 16:07:
Weet iemand of je de ADC studentenkorting ook krijgt als je pas in september met je opleiding begint maar wel al de papieren met een bevestiging van de Informatie Beheer Groep hebt (die ik dan dus kan faxen)?
nee, je hebt studentnummer nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:00

Hertog

Aut bibat, aut abeat

chem schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 11:36:
[...]

Waarom lees je de site niet gewoon? Het staat er duidelijk bij (of beter gezegd, het ontbreekt met koeieletters).
Ja, juist omdat het ontbrak en ik het hier wel zie staan wilde ik weten hoe het zat. Maargoed, het kan dus niet. En dus ga ik twijfelen tussen nu kopen of afwachten... ;)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130466

ik zag dat je voor een adc-account aan te vragen word doorgelinkt naar de amerikaanse site, hoe werkt dit dan samen met de nederlandse online apple store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-07 13:47
Anoniem: 130466 schreef op zondag 06 februari 2005 @ 13:03:
ik zag dat je voor een adc-account aan te vragen word doorgelinkt naar de amerikaanse site, hoe werkt dit dan samen met de nederlandse online apple store?
Je vraagt een ADC account aan. Je faxt de bewijzen van inschrijving etc. naar een Nederlands nummer zodat ze kunnen controleren of je wel echt een student bent. DAN kijk je op de Nederlandse site welk systeem je wilt. Vervolgens BEL je weer (ander nummer) met de Nederlandse Apple afdeling en geef je je bestelling door en zeg je dat je ADCmember bent...

Voilá..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-02 19:34
Ik heb de topic doorgelezen, maar ben er nog niet helemaal over uit. Geldt de (extra) 20% korting in de 'normale' Apple Store, of ook voor de Education Store?

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05:15
azt33 schreef op zondag 06 februari 2005 @ 13:42:
Ik heb de topic doorgelezen, maar ben er nog niet helemaal over uit. Geldt de (extra) 20% korting in de 'normale' Apple Store, of ook voor de Education Store?
Alleen in de normale Apple Store, ook moet je telefonisch bestellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134997

Ik ben het ADC Select gekocht. Dit is wel USD 500 maar dit was bij mij (begin januari) maar EUR 379,--. Je betaald ook geen BTW, verzendkosten dus vandaar.

Dit is het geld echt wel waard. Je wordt doodgegooid met DVDs met prereleases (van Tiger). Ik heb nu in 1 maand al 4 CDs gehad ;-). Verder kun je een hoop downloaden (prereleases, die je dan 2 weken later per DVD krijgt toegestuurd) en krijg je dus korting op hardware. Verder ook voor mij nu wat minder interessante dingen zoals toegang tot ADC Compatibility Labs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Kan je met het ADC Select 'abbonement' elk jaar hardware aanschaffen met 20% korting?

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136294

is het al duidelijk of je met het ADC lidmaatschap ook alleen een powerbook kan kopen met korting? of moet het een g5 met cinema display zijn en ipod erbij etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:22

Maximus

There is no substitute

mensen zoek en lees toch eens...

@ azt33 het gaat om een ONCE IN A LIFE TIME korting, 1 keer dus

@ BlackSunEmpire het gaat om een compleet systeem, dus ja een powerbook kan want het is een compleet systeem. De G5 + Cinema + iPod is alleen een schets van wat ook mogelijk is.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

azt33 schreef op zondag 06 februari 2005 @ 17:48:
Kan je met het ADC Select 'abbonement' elk jaar hardware aanschaffen met 20% korting?
Ja je kunt met ADC Select ieder jaar 1 systeem kopen tegen korting. Je moet echter wel ieder jaar ook 500 Dollar betalen voor ADC Select. Dat is bij de huidige koers EUR 380, dus ik zou zeggen: snel kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maximus schreef op zondag 06 februari 2005 @ 18:38:
mensen zoek en lees toch eens...

@ azt33 het gaat om een ONCE IN A LIFE TIME korting, 1 keer dus

@ BlackSunEmpire het gaat om een compleet systeem, dus ja een powerbook kan want het is een compleet systeem. De G5 + Cinema + iPod is alleen een schets van wat ook mogelijk is.
Beste Maximus: als je nu eens eerst zelf goed leest!. ADC Select (USD 500) is 1 keer korting PER JAAR! Bij ADC Student (USD 99) is 1 keer korting!

De korting bij ADC Select is 1 computersysteem per jaar (moet je volgend jaar wel weer je ADC Select verlengen voor USD 500). Dus geen IPod. Of is dat tegenwoordig ook al een computersysteem? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
@Maximus ik weet dat de student abbo once in a lifetime korting is. Maar josvr had het over een ADC Select abbo, dus niet student abbo. En ik kan wel lezen, FYI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
* Zwerver kijkt, ziet dik gedrukte halve flames....

En ik denk dat jullie allemaal maar eens de voorwaarden van de ADC moeten gaan lezen.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.