Toon posts:

[2003/XP] Roaming profiles werken niet goed*

Pagina: 1
Acties:
  • 423 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn Windows 2003 enterprise server.

Situatie:
Als ik probeer in te logen op een cliënt als een gebruiker met roaming profile en in het profiel een wijziging maak ( zoals BV een document op desktop of een foto in mijn documenten of aanpassing in BV de taakbalk)en mij daarna afmeld en daarna aanmeld op een andere computer met dezelfde gebruikersnaam zie ik mijn wijzigingen niet(!)

Probleem:
Mutaties niet zichtbaar, Bij aanmelden op dezelfde computer als waar de mutaties zijn gedaan lijkt het wel op het lokaal(!) word opgeslagen toevallig duidelijk in de policy’s staat dat lokaal niets moet worden opgeslagen

System informative:
Server: Windows 2003 enterprise ( inc. Ale updates)
Cliënt: Windows XP sp1 ( met alle updates)
Domein draaiend en iis roaming profiles

Roaming profile policy’s:
Bij beheersjablonen > systeem > gebruikers profielen

Toegangsmacht tot mappen van zwervend profiel niet controleren: niet geconfigureerd
Kopieën van zwervenden profielen uit cashe verwijderen: ingeschakeld
Langzame netwerkverbinding niet detecteren: niet geconfigureerd
Time out van langzame netwerkverbinding voor gebruikers profielen: niet geconfigureerd
Wachten op externe gebruikers profiel: ingeschakeld
Gebruiker waarschuwen als een langzame verbinding wordt gevonden: niet geconfigureerd
Time out voor dialoogvensters: niet geconfigureerd
Gebruikers afmelden als zwervend profiel is mislukt: ingeschakeld
Maximum aantal nieuwe pogingen om het gebruikers profiel uit het geheugen te verwijderen: ingeschakeld
De beveiligingsgroep admin. Toevoegen aan zwervende gebruikers profielen: ingeschakeld
Wijzigingen in de zwervende profielen mogen niet aan de server worden doorgegeven: niet geconfigureerd
Alleen lokale gebruikers profielen toestaan: niet geconfigureerd

Al geprobeerd:
Dit zijn werkelijk alle profielen die dit probleem hebben, ook profielen in een verschillende OU hebben dit, profiel is al verschillende keren gewist maar dit probleem komt telkens weer terug.
Verschillende policy’s geprobeerd maar had geen baat…
Het maakt niet uit of de gebruiker wel of geen recht heeft lokaal op het systeem…

Vraag:
Hoe kan dit? Hoe kan ik dit veranderen ? Heeft de tijd waarna je je weer aanmeld op een ander systeem hiermee te maken

Verwijderd

check eerst je policies eens met GPMC

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Policies zijn 1 ding maar heb je een Profile directory opgegeven voor het desbetreffende useraccount in je AD ? Dat moet natuurlijk wel anders weet die XP client niet beter dan dat ie zn profiel gewoon lekker lokaal houdt.

https://discord.com/invite/tweakers

Verwijderd

Topicstarter
redfoxert schreef op 08 juli 2004 @ 17:32:
Policies zijn 1 ding maar heb je een Profile directory opgegeven voor het desbetreffende useraccount in je AD ? Dat moet natuurlijk wel anders weet die XP client niet beter dan dat ie zn profiel gewoon lekker lokaal houdt.
ja dat heb ik gedaan , ik heb bij profielpad gewoon : \\server2\profiles\gebruikerprofiel gezet.
De map profiles is ook gedeeld en iedereen heeft op die map voledige toegang( zoals moet voor roaming profile)

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-05 14:16

mutsje

Certified Prutser

[rml][ windows 2003]Howto: policies en tools[/rml] voor bekijken of een policie uberhaupt wel goed gaat.
[rml][ windows200X]Howto:roaming profiles & redirection & policies[/rml] toch maar even deze ook erbij. Kun je nalezen of alles goed is.

Verwijderd

Topicstarter
ik ga het lezen =)

Ik heb toenet ff die roaming profile tur. doorgelezen en ik heb het exact volgens de procedure gedaan zie ik...

ff iets anders , weet iemand wat ik moet doen om ervoor te zorgen dat ik op een share van een client kan komen?
Ook met een computer die alleen aan het netwerk hangt maar zich niet hoeft aan te melden op het domein ( stand alone computer ) want ik kom er niet echt uit O-)

Verwijderd

Topicstarter
kleine corectie : ik kan uberhoud niet op een cliens zijn shares komen , geen iedee hoe wel, iemand ?

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:28

pistole

Frutter

Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 20:53:
kleine corectie : ik kan uberhoud niet op een cliens zijn shares komen , geen iedee hoe wel, iemand ?
client's OS?

Zolang het geen XP Home of Win9x/ ME is, zou start->run-> \\<computernaam>[/ME]
moeten werken (evt ip-adres ipv <computernaam>)

[ Voor 9% gewijzigd door pistole op 08-07-2004 20:57 ]

Ik frut, dus ik epibreer

Verwijderd

Topicstarter
het is win xp ( sp1) zie boven , er word dus telkens gevraagt om een username en wachtwoord , alleen als ik de gebruikersnaam en wachtwoord van de client invul ( waar ik dus op wil komen ) dan kan ik erin komen.
Dit wil ik dus duidelijk niet zo ik wil dat iedereen er in kan komen maar dan wel met alleen lees rechten ik heb dit probeeren in te stelen in de share en zelfs in de ''beveileging'' maar nog steeds lukt het niet.(via eigerschapen van een schijf in deze computer)

Hij vraagt al om het wachtwoord als ik \\clientnaam\ invul zonder iets erachter =\

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:28

pistole

Frutter

Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 21:19:
ik wil dat iedereen er in kan komen maar dan wel met alleen lees rechten ik heb dit probeeren in te stelen in de share en zelfs in de ''beveileging'' maar nog steeds lukt het niet.(via eigerschapen van een schijf in deze computer)

Hij vraagt al om het wachtwoord als ik \\clientnaam\ invul zonder iets erachter =\
sja, dan zou je het Guest account moeten aanzetten op die client en Everyone leesrechten geven op de share + folder (in het geval van NTFS)

Ik frut, dus ik epibreer

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 20:53:
D-child, kun je in het vervolg gebruik maken van de edit-button voor 'kleine correcties'? Als je de laatste poster in een topic bent kun je geoon je laatste reply aanpassen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
De roaming profiles lopen nog steeds niet goed =/ iemand ??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 17:14:
Ik zou de zaak helemaal neutraliseren. Dus met een test user gaan uitproberen die een kaal policy beleid heeft (dus niks ingesteld). En vanuit die situatie verder kijken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 17:14:
Wat is je situatie trouwens?

Draai je thuis deze server?
Ben je systeembeheerder?
Is er misschien een collega die je kan helpen?

Verwijderd

Topicstarter
Helaas niemand die me kan helpen , mwa soort systeem beheerder voor kleine bedrijfjes ja en ik zou hiergraag mee willen werken , Maar als dat thuis all niet gaat dan gaat het daar all helamaal niet ...

Voor de rest ben ik gewoon een policy geile student >:)

• mutsje

mutsje

Certified Prutser

Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 18:46:
Helaas niemand die me kan helpen , mwa soort systeem beheerder voor kleine bedrijfjes ja en ik zou hiergraag mee willen werken , Maar als dat thuis all niet gaat dan gaat het daar all helamaal niet ...

Voor de rest ben ik gewoon een policy geile student >:)
Misschien moet je je eerst maar eens meer verdiepen in NTFS rechten en wel of niet aangemeld zijn op een domain voordat je uberhaupt met policies gaat expirimenteren. Als een computer niet aangemeld is op een domain zul je met net use * \\computername\share [password] /user:computername\username aan moeten melden. zelfde geld op een domain. Als je domain administrator bent kun je op een computer die lid van het domain is door simpelweg net use * \\computername\share en dan op enter rammen omdat domain administrators bij aanmelden van een computer in een domain automatisch toegevoegt worden aan local admins.

Het is misschiens handiger om een appart topic te openen want 2 vragen in 1 topic is verwarrend.

[ Voor 6% gewijzigd door mutsje op 11-07-2004 10:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
mutsje schreef op 11 juli 2004 @ 09:58:
[...]

Misschien moet je je eerst maar eens meer verdiepen in NTFS rechten en wel of niet aangemeld zijn op een domain voordat je uberhaupt met policies gaat expirimenteren. Als een computer niet aangemeld is op een domain zul je met net use * \\computername\share [password] /user:computername\username aan moeten melden. zelfde geld op een domain. Als je domain administrator bent kun je op een computer die lid van het domain is door simpelweg net use * \\computername\share en dan op enter rammen omdat domain administrators bij aanmelden van een computer in een domain automatisch toegevoegt worden aan local admins.

Het is misschiens handiger om een appart topic te openen want 2 vragen in 1 topic is verwarrend.
Ik heb maar 1 vraag hoor , en dat is dat mijn roaming profile niet werkt
de wijzegingen worden niet goed opgeslagen.
De vraag dat ik niet op een share kon komen van een client is all opgelost waarvoor mijn dank 8)

zijn er ook nog dingen die je local moet instelen? dus op de client zelf ?
En klopt het dat er een probleem is met roaming profile en dat dat in sp2 van win xp word opgelost ???

Ik vind het erg raar dat zelfs een accountje zonder edited group policy's roaming profile niet werkt. zijn er soms meer instelingen gerelateerd aan roaming profile dan ik denk ?

• mutsje

mutsje

Certified Prutser

ik heb roaming profiles ingesteld zonder speciale policies en alles werkt als een trein dus je zal zelf iets verkeerd doen. Gewoon overnieuw beginnen en goed naar de NTFS rechten op share en file niveau kijken..

Verwijderd

Topicstarter
ik heb alles overnieuw gedaan zoals in de turtarial , daarom vind ik het raar dat het maar niet werkt... =\

http://www.euras-trading.com/jarno.jpg

kan het hier aan ligen
Inplaats van dat JARNO aan de beveileging is toegevoegt zijn er allemaal raare getalen toegevoegt , wat is dit ??

[ Voor 48% gewijzigd door elevator op 12-07-2004 07:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
legaal kickje O-)

Verwijderd

die rare getallen betekent dat er een SID (Security ID) rechten heeft op de file waarvan je huidige besturingssysteem de naam niet kan resolven (het is dus geen user van je huidige install). Heb je soms rechten gezet vanaf een andere partitie/installatie? Heb je de schijf soms getransporteerd?

Als dit de rechten zijn op de folder waarin je roaming profiles op de server moeten worden opgeslagen is het geen wonder dat het niet werkt.

uit de faq :
Welke rechten moeten de gebruikers op de share hebben. Simpelweg "Full Control". Dit wil namelijk nog niet zeggen dat ze ook Full Control op de onderliggende directories hebben.
Dit gaat dus over de rechten die je op de SHARE hebt, daarnaast heb je OOK nog rechten nodig op de onderliggende directories... Die staan bij jou dus gewoon NIET goed.
Wat je moet doen is voor iedere user in de /profiles directory een aparte directory aanmaken, de user voor wie het profiel is er full control op geven (moet iig bij redirected home folders, weet niet zeker of profile directory niet gewoon modify mag zijn) en de specifieke subdirectories toewijzen als roaming profiles in ADUaC.

mapstructuur ziet er dan zo uit :
/profiles : alleen domain admins hebben hier rechten nodig
/profiles/Akhorahil : hier heeft de user Akhorahil full control nodig

Als roaming profile voor de gebruiker geef je dan gewoon \\<server>\profiles\Akhorahil op

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2004 15:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 15:04:
die rare getallen betekent dat er een SID (Security ID) rechten heeft op de file waarvan je huidige besturingssysteem de naam niet kan resolven (het is dus geen user van je huidige install). Heb je soms rechten gezet vanaf een andere partitie/installatie? Heb je de schijf soms getransporteerd?
<b>neej geen idee hooguit ooit een backup terug gezet maar de users daarvan zijn ookalweer aangemaakt</b>

Als dit de rechten zijn op de folder waarin je roaming profiles op de server moeten worden opgeslagen is het geen wonder dat het niet werkt.

uit de faq :

[...]

Dit gaat dus over de rechten die je op de SHARE hebt, daarnaast heb je OOK nog rechten nodig op de onderliggende directories... Die staan bij jou dus gewoon NIET goed.
Wat je moet doen is voor iedere user in de /profiles directory een aparte directory aanmaken, de user voor wie het profiel is er full control op geven (moet iig bij redirected home folders, weet niet zeker of profile directory niet gewoon modify mag zijn) en de specifieke subdirectories toewijzen als roaming profiles in ADUaC.

mapstructuur ziet er dan zo uit :
/profiles : alleen domain admins hebben hier rechten nodig
<b>beveilegings rechten of share rechten ??</b>

/profiles/Akhorahil : hier heeft de user Akhorahil full control nodig

Als roaming profile voor de gebruiker geef je dan gewoon \\<server>\profiles\Akhorahil op
<b>hij maakt toch automatish een mapje aan in de \profiles\ folder met en zet de rechten automatish toch all juist ???

• mutsje

mutsje

Certified Prutser

NTFS rechten full control is BS.

Op mijn profiles directory krijgen de authenticated users en Users alleen List.
Er onderliggend erven ze special permissions waardoor ze alleen op hun eigen directory full control kijken en enkeld de directories van andere gebruikers kunnen zien. Zo heb ik de Home dir's ook ingericht. Ik dacht ook altijd dat men Full Control nodig had maar dat is absoluut niet zo. Kwestie van goed implementeren.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-04 21:40

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik zit met precies het zelfde probleem, echter alleen werk ik met een samba server.

Om een lang verhaal kort te houden is het alleen met mijn computer een probleem. Mijn pa heb ik ook een account op mijn server gegeven omdat we een bedrijf runnen. Zijn pctje schrijft alles keurig weg. Log ik in met zijn account op mijn pc schrijft hij niks naar de server weg. Log ik met mijn eigen account in schrijft hij ook niks weg, heb een nieuwe user gemaakt, doet ook niks.

Kortom, ik zit met een probleem op mijn pc in windows, alleen ik weet niet wat... Heb al verschillende dingen geprobeert, eignelijk alles al, maar telkens bij het uitloggen schrijft hij het profiel niet naar de server weg maar slaat hij het op de hardeschijf zelf op... Hij maakt wel een map rick aan in de profiles directory maar hij schrijft hier verder niks naar toe... Enkel lokaal...

Een erg vaag probleem waar ik nog steeds mee bezig ben om te fixen, want het word nu wel erg irritant....

EDIT, probeer jij het eens op een andere machine, mischien dat we een probleem hebben met het werkstation want daar lijkt het bij mij iig wel op, weet alleen niet wat...

In NOS werd ik al afgekraakt omdat ik niet genoeg kennis zou hebben... Hopelijk gebeurt dat hier niet.

En mutsje heeft idd gelijk. je hoeft geen full control te hebben voor elke user, gewoon voor de user van het profiel is voldoende...

[ Voor 19% gewijzigd door DAMAGE op 14-07-2004 01:48 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

Topicstarter
DAMAGE schreef op 14 juli 2004 @ 01:44:
Ik zit met precies het zelfde probleem, echter alleen werk ik met een samba server.

Om een lang verhaal kort te houden is het alleen met mijn computer een probleem. Mijn pa heb ik ook een account op mijn server gegeven omdat we een bedrijf runnen. Zijn pctje schrijft alles keurig weg. Log ik in met zijn account op mijn pc schrijft hij niks naar de server weg. Log ik met mijn eigen account in schrijft hij ook niks weg, heb een nieuwe user gemaakt, doet ook niks.

Kortom, ik zit met een probleem op mijn pc in windows, alleen ik weet niet wat... Heb al verschillende dingen geprobeert, eignelijk alles al, maar telkens bij het uitloggen schrijft hij het profiel niet naar de server weg maar slaat hij het op de hardeschijf zelf op... Hij maakt wel een map rick aan in de profiles directory maar hij schrijft hier verder niks naar toe... Enkel lokaal...

Een erg vaag probleem waar ik nog steeds mee bezig ben om te fixen, want het word nu wel erg irritant....

EDIT, probeer jij het eens op een andere machine, mischien dat we een probleem hebben met het werkstation want daar lijkt het bij mij iig wel op, weet alleen niet wat...

In NOS werd ik al afgekraakt omdat ik niet genoeg kennis zou hebben... Hopelijk gebeurt dat hier niet.

En mutsje heeft idd gelijk. je hoeft geen full control te hebben voor elke user, gewoon voor de user van het profiel is voldoende...
teminste iemand die me niet voor gek verklaard :Y)

Ik heb het op verschillende cliënt geprobeerd maar het maakt geen moer uit ,
wel valt me op als ik een gebruiker aanmaak en dan daar voor de 1e keer(!) op inlog en bv een mapje maak dat DAT wel word opgeslagen in mn profiel.
ALLEEN bij de eerste keer word het opgeslagen in het profiel ( op de server bedoel ik dan uiteraard )
Als ik me dan ook gewoon op een andere client aanmeld dan krijg ik gewoon die wijziging te zien maar verander ik bv wat door nog een mapje aan te maken dan word die niet opgeslagen maar staat alleen lokaal! :?

Wel kan ik gewoon als ik me heb aangemeld op \\server\profiles\%username% komen en daar van alles wijzigen , Als ik DAAR in DIE map wat neerzet in bv het bureaublad en me dan afmeld en op een andere computer aanmeld zie ik het gewoon staan !!

Echt enorm wazig

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Draai je trouwens die clients met een NVIDIA kaart? en zo ja, welke driver versie gebruik je dan? Ik gebruikte hier de nieuwe drivers. 56.72_winxp2k_english_whql

Ik heb net mijn pc opnieuw geinstalleert, de client, om zo doende te kijken waneer hij wel op het profiel ging weg schrijven en waneer niet.

Ik installeert wat spul en tot mijn verbazing kapte hij met weg schrijven toen ik de nieuwste nvidia drivers geinstalleert had. Deze heb ik toen verwijdert, en opnieuw opgestart. Test map op de desktop gemaakt, en toen uitgelogd en opnieuw inloggen, de test map werd weg geschreven. Nvidia driver weer geinstalled, zelfde gedaan, test map werd niet weg geschreven, nvidia der weer af en weer testen, test mapje werd weer op de server gegooit;

conclusie, de nieuwste nvidia driver fukt het zootje up, raar maar waar....

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

Topicstarter
:X wat hebben die nou met roaming profile te maken :X

enorm wazig , zou je soms zegen dat bij iedereen bij wie hij wet wel doet soms geen nvidia drivers heeft ??
Ik heb op praktish all mijn pc's nvidia drivers maar niet allemaal dezelfde versie's...

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Of mischien een andere nvidia versie hebben, check het nou maar even na want het is het probleem hier iig... ik heb nu wel ong 3x geprobeert met die driver er op en er af iedere keer als die driver er op staat dan werkt het niet, gooi ik em er af dan werkt het wel.

Ik vind het ook vaag, maar het is echt waar...! Probeer het eens zou ik zeggen. Ik ga nu checken welke versie die bug niet heeft...

EDIT: Goede drivers gevonden
Ik heb nu goeie drivers gevonden, en wel 1 versie eerder van de nvidia driver. de nieuwe versie is dus buggerig... De versie daarvoor, en wel http://www.nvidia.com/con..._winxp2k_english_whql.exe daar te vinden, 56.64 dus, werkt hier als een trein, zonder problemen. Hij schrijft met deze drivers het profiel mooi weg :)

[ Voor 36% gewijzigd door DAMAGE op 14-07-2004 18:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
gewoon die instaleeren of moet je eerst nog de oude verwijderen ??

Verwijderd

Heb je heb op de bewuste pc al eens gekeken naar de gebruikers profielen. Rechtsklikken op Deze Computer, Eigenschappen, Geavanceerd, Gebruikersprofileen. Staat het type daar goed?

Verwijderd

Topicstarter
ja daar staat zwervend...

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

uiteraard eerst helemaal die oude verwijderen, echt helemaal weg pleuren. daarna kun je gelijk die nieuwe er op knikkeren zonder reboot.. Hij kan vragen (de setup) of die files moet overschrijven, ja op alles...

Werkt hier prima!

Verwijderd

Als je een commandprompt start en SET intikt wat staat er dan bij user profile?

Verwijderd

Topicstarter
userprofile : c:\documents and settings\datachild.REDQUEEN ( naam van mijn domein }) )

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zijn alle pc's netjes in de Domeincontroller toegevoegt?
Zoja, zijn ze wel aan dezelfde groep toegevoegt?

Verwijderd

En wat stond er bij SET onder userdomain enzo?
Is "Datachild" een user? op het domain Redqueen?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2004 23:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 23:00:
En wat stond er bij SET onder userdomain enzo?
Is "Datachild" een user? op het domain Redqueen?
bij userdomain staat :REDQUEEN ( naam domain ) en datachild is inderdaat een user , zie mijn nick :o
Vorkie schreef op 14 juli 2004 @ 22:54:
nee maar ik zie ze gewoon in active directory staan , als ik een nieuwe pc aan mijn netwerk hang zie ik hem daar dan ook tussen.

Wat bedoel je moet groep toegevoegt ? moet de pc aan een groep toegevoegt worden dan ?
Alle computer zijn gewoon lid van domeincomputers , meer niet...

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2004 00:50 ]

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Vorkie schreef op 14 juli 2004 @ 22:54:
Anders kon hij niet eens aanloggen denk ik? of wel?

Maar ik ben erg benieuwd of het wel werkt met die oudere versie, of dat je die nieuwere versie van nvidia er op had, want het klinkt nog steeds raar (vind ik zelf ook) maar met die nieuwe versie van die driver werkt het hier idd niet en met de een na oudste werkt het wel. Goed het klink bizar maar het is echt waar :) ik ben enorm blij dat ik dit uitgevonden heb want ik vond het een enorm irritant probleem waar ik erg boos om was. Ik snap nog steeds niet dat een display driver dit kan verstoren, blijkbaar wel... ERG ERG vaag...

[ Voor 2% gewijzigd door DAMAGE op 15-07-2004 11:27 . Reden: typos ]

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
DAMAGE schreef op 15 juli 2004 @ 03:53:
[...]

Anders kon hij niet eens aanloggen denk ik? of wel?

....
Nee klopt.

maaruh voor het probleem

http://search.experts-exc...nge&Submit.x=0&Submit.y=0
Staaaaaan heeel veel van dit soort fouten :)

Verwijderd

Topicstarter
EINDELIJk het werkt!
het was idd de nvidia driver die m de das omdeet , wan top mn laptop ( geen nvidia gpu) deet alles t gewoon!

Bedankt voor de hulp jongens! :P

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

dom he dat die nvidia driver dat doet. Er is in middels een nieuwe nvidia driver uit (die nieuwe driver van toen die ons de das om deed was wel erg goed buiten dat hij je niet op een domein liet aanloggen, met fullscreen filmpjes bijvoorbeeld op de tv was die driver goed) en ik hoop dat die het wel doet, dat ga ik zo ff proberen.

Ik laat het wel even weten!

Pagina: 1