Toon posts:

Randloos in Publisher ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Haa mensen,

Ik ben bezig met het maken van een document in MS publisher, maar ik wil graag dat het document randloos wordt geprint en dus ook wordt weergegeven in afdrukvoorbeeld. Ik gebruik de 2003 versie. Ik zou niet weten hoe het moet. Wie wel ?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Haa mensen,
:w

Open deur 1: kan je printer dat wel aan? Weinig printers kunnen het hele papier bedrukken. Open deur 2: geen idee of Publisher dat doet maar de marges op 0 zetten?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Nee mijn printer hier, kan dat niet, maar hij wordt ergens anders uitgeprint dusss.
En nee kan nergens marges vinden.
Kan het gewoon zo zijn dat publisher zich aanpast aan de printer ?

• ILUsion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-11-2025
Die instelling voor marges zit ofwel ergens in het menu bestand (al zou me dat verbazen van Publisher omdat in Office dit overal zo is) en anders in Extra (Tools) of Opmaak (Format), daar lijkt het mij wel thuis in Publisher. Eventueel zou je kunnen proberen om een andere printerdriver te installeren, bijvoorbeeld eentje om een PDF te maken (daar heb je nog iets aan he) om zeker te zijn dat hij niet de marges gebruikt van je printedriver ( kijk bv. eens op http://pdfcreator.sf.net als je een leuke PDF-schrijver wilt)

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

installeer de drivers van die printer die je er echt voor wil gebruiken.
selecteer die op het juiste formaat+afstellinggen en ga dan je document maken.

dan weet je zeker dat je binnen de grenzen werkt van wat die printer kan

Iperf