Toon posts:

[XP] SP 1 instaleren lukt niet*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet SP1 instaleren, dus ik ga naar de update site, pak daar als enigste update Service Pack 1.

Het word gedownload, het wilt beginnen aan de installatie maar dan zegt het dat atapi.sys in gebruik is.

dus ik sluit alles wat er aan staat, rechts vanonder zijn mijn icoontjes allemaal weg buiten dat van ATi, ik sluit zelfs een paar processen af met taakbeheer, en probeer opnieuw.

Maar steeds zegt hij zeggen dat atapi.sys in gebruik is en dat ik het programma dat het gebruikt moet afsluiten

Windows XP Pro btw

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2004 16:54 ]

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-04 19:43

Gé Brander

MS SQL Server

Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 16:53:
dus ik sluit alles wat er aan staat, rechts vanonder zijn mijn icoontjes allemaal weg buiten dat van ATi, ik sluit zelfs een paar processen af met taakbeheer, en probeer opnieuw.
Wat het is kan ik zo niet zeggen, maar atapi.sys heeft niets te maken met Ati. Atapi.sys is de driver die voor IDE communicatie gebruikt wordt voor cd-roms etc.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-03 19:38
Hi,
I had the same problem, here is solution:
1. uninstall all Neros, Alcohols, and programs, creating virtual CD/DVD, and fysicalyy delete theri folder (some of them are leaving drivers and some programs after instalations)
2. Uninstall Daemon Tools, and delete its folder
3. Disable all CD/DVD
4. Tys to install
1 minuut zoeken op Google.

Daarnaast vermeld je nergens je OS, wat XP is neem ik aan.
Lees de regeltjes even door :) Want in je topic titel moet het ook staan.

@ c70070540:
Zegt hij dat atapi met ATi te maken heeft dan? Hij zegt dat ie alles uit z'n systray heeft gesloten behalve dat ATi ding. Meer niet :+

@ The_Tzar:
Klopt, maar niet op zo'n manier als hier. Bij een illegale key zegt ie gewoon dat de setup wordt afgebroken geloof ik.

[ Voor 29% gewijzigd door rb338 op 08-07-2004 16:57 ]

Verwijderd

Je hebt niet toevallig een illigale Serial? bijvoorbeeld die met FCK... begint. Microsoft heeft er een aantal op de blacklist staan en dan kapt ie je SP-installatie...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 16:55:
Je hebt niet toevallig een illigale Serial? bijvoorbeeld die met FCK... begint. Microsoft heeft er een aantal op de blacklist staan en dan kapt ie je SP-installatie...
Dan kapt hij op het einde ja

Ik heb hier veeeel van die virtuele programma's

Geen SP1 dan

Maar ik wou het eens proberen omdat ik het straks op een PC moet zetten waar hij moet opstaan ivm met die 128GB limiet van de HD

• Devion
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-01 16:02

Devion

Space for rent ;-)

Reageren met een oplossing die nix te maken heeft met het probleem is ook niet echt nuttig eh? :P

rb338's oplossing zal het probleem oplossen (virtualCD driver houd atapi vast :/)
Pagina: 1