ADSL HetNet & Msn Messenger

Pagina: 1
Acties:

• Turmin
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:29
Hey,

Hier is een ADSL verbinding van HetNet. Maar Msn Messenger doet 't.
Hij kan dit? Ik heb al vanalles geprobeert maar wil niet aanmelden.
Modem: Speedtouch 510
Ik denk dat 't misschien heeft te maken met het ' forwarden' ofzo maar daar kan ik niks over vinden in de configuratie pagina van de modem.

Iemand nog enig idee?

B.v.d. M.v.g. Turmin

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-02 07:10
Als het goed is hoef je niets te forwarden voor MSN messenger. Welke versie gebruik je van msn ?

Verwijderd

Hij zou het gewoon moeten doen, heb dezelfde modem en msn werkt perfect.

• Turmin
Msn Messenger 6.2 en Msn Messenger 4.7
Maar nou zegt die ook dat gebruikersnaam of wachtwoord fout is bij alle accounts waarmee ik probeer aan te melden, en kweer 100% dat de gebruikersnamen + wachtwoorden goed zijn!
Msn Messenger is ook al opnieuw geinstalleert.
Enne... Hiervoor heeft er trouwens wel een inbelverbinding van HetNet opgezeten waarvan de instellen er volgens mij nog in zitten. Kan dat ook een probleem zijn? en wat moet ik dan allemaal verwijderen? (Niet mijn pc en verbinding dus... en heb zelf nooit inbelverbinding gehad)

Grtz Turmin

Verwijderd

lees ff faqje- doeg zeggen hoeft niet ^_^ hmm.... ik denk niet dat het aan je inbelverbinding ligt- want je MSN klaagt niet dat er geen verbinding is. Kom je wel op microsoft.com en dergelijke? en vooral hotmail dan... =/ Hoelang heb je dit al... ik heb *heel* af en toe dat m'n ISP me niet op MSN lijkt te laten gaan.. misschien is het morgen weer over.

MSN zelf gaat over poort 1863... (chatten dan)

• Turmin
Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 16:15:
lees ff faqje- doeg zeggen hoeft niet ^_^ hmm.... ik denk niet dat het aan je inbelverbinding ligt- want je MSN klaagt niet dat er geen verbinding is. Kom je wel op microsoft.com en dergelijke? en vooral hotmail dan... =/ Hoelang heb je dit al... ik heb *heel* af en toe dat m'n ISP me niet op MSN lijkt te laten gaan.. misschien is het morgen weer over.

MSN zelf gaat over poort 1863... (chatten dan)
Hotmail.com kan ik wel openen maar niet inloggen (kan pagina niet weergeven) maar ik dacht dat aan hotmail lag... enne Microsoft.com kan ik ook gewoon openen.
Hoelang weet ik niet.. ik geloof op 't begin niet.. (niet mijn pc en verbinding)

Grtz Turmin

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-02 20:40
ik denk eerder dat er iets anders mis is aangezien je al niet fatsoenlijk een site kan openen.

• Turmin
martijnf schreef op 08 juli 2004 @ 16:23:
ik denk eerder dat er iets anders mis is aangezien je al niet fatsoenlijk een site kan openen.
Ik kan alle sites openen. Behalve dan inloggen op Hotmail.com en aanmelden op Msn Messenger.
Wat kan 't probleem zijn?

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-02 07:10
Proxy instellingen in je IE ofzo ? Weet niet zeker of dit invloed heeft op je MSN, maar haal ze er toch maar even uit.

• Turmin
sorted.bits schreef op 08 juli 2004 @ 16:28:
Proxy instellingen in je IE ofzo ? Weet niet zeker of dit invloed heeft op je MSN, maar haal ze er toch maar even uit.
LAN Instellingen; Automatische Configuratie en Proxyserver staan al uit :(

[­edit] Net ff de modem geupgrade, helpt ook nix. Iemand nog enig idee? Please? [/edit­]

[ Voor 15% gewijzigd door Turmin op 08-07-2004 16:45 ]

• Turmin
Iemand nog een idee? :( anders ga ik naar huis :P

Verwijderd

Heb je een firewall? zo ja kijk eens of msn geblokkeerd staat.

• Turmin
Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 16:54:
Heb je een firewall? zo ja kijk eens of msn geblokkeerd staat.
Ik zie hier geen software firewall staan. En firewall van XP staat uit (had ik al gekeken) en ik heb niet gezien of de modem misschien een firewall heeft..?

Edit: Wat is dit? "Eigenschappen voor LAN-verbindingen" -> tabblad "Verrificatie"
Hier staat iets van " IEEE 802.1x-verrificatie voor dit netwerk inschakelen."
Moet dit aan of uit staan? :S Als ie aan moet staan welke EAP-type moet ik dan kiezen?

Edit2: Als ik de verbinding wil uitschakelen krijg ik dit:
Fout tijdens het uitschakelen van de verbinding
U kunt de verbinding nu niet uitschakelen. Dit kan een gevolg zijn van het feit dat de verbinding een of meer protocollen zonder Plug en Play-ondersteuning gebruikt of door een andere gebruiker of de systeemaccount is geinitialiseerd.

Wat betekent dat? en kan dat misschien de oorzaak zijn?

[ Voor 64% gewijzigd door Turmin op 08-07-2004 17:17 ]

• Turmin
Niemand meer?

• Absolut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-02 16:45
Raar, PC als eens gescanned met Adaware en dergelijke?

Verwijderd

Gaat het soms fout op het moment dat https is het spel komt ????

• Turmin
Schorre schreef op 12 juli 2004 @ 16:32:
Raar, PC als eens gescanned met Adaware en dergelijke?
Nee ik heb de pc nog niet gescanned met Ad-Aware. 't Is niet mijn pc dus ik kan 't nu niet gelijk ff doen. Ik zal 't doen als ik weer daar ben.
Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 16:35:
Gaat het soms fout op het moment dat https is het spel komt ????
Ik heb geen idee. Wat zou je daar anders aan kunnen doen?
Pagina: 1