[ASP] Error 8007045A, DLL locked?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een DLL geschreven en netjes geregistreerd. Wanneer ik een instantie van een klasse hieruit aanmaak in een ASP script, werkt dit normaal.

Echter, eens in de zoveel tijd krijg ik de melding:

code:
1
2
error 'ASP 0177 : 8007045a'
Server.CreateObject failed

Een reboot van de server verhelpt het probleem, maar is eigenlijk geen optie. Na wat gegoogle vermoed ik dat de DLL exclusief door een process gelocked wordt, maar kan er niet helemaal m'n vinger op leggen.

Heeft iemand tips hoe dit op te lossen, of er in ieder geval achter te komen wat er nu precies aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-07 09:45
andere website kreeg ik deze tip:
The virus scanner has disabled the file system object. If you have norton here is how to enable it. If you have some other find out from its documentation.
Misschien heb je hier wat aan? Met andere woorden, virusscanner blokkeert de uitvoering?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
party42 schreef op 08 juli 2004 @ 16:06:
andere website kreeg ik deze tip:

[...]

Misschien heb je hier wat aan? Met andere woorden, virusscanner blokkeert de uitvoering?
Norton en Scripting.FilesystemObject gaan standaard niet lekker samen, maar helaas is dat hierbij het probleem niet.

Het gekke is dat het geheel goed draait, maar opeens (geen idee waardoor) kan'ie het betreffende object niet meer creeeren. Het lijkt er dus op dat de DLL exclusive gelocked wordt door iets, maar hoe kom ik er achter of, en door welk proces?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theadalus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-12-2023

Theadalus

Nostalgist

Misschien een domme vraag :P

Maarre... is het wel toegestaan om meerdere instanties van die klasse aan te maken?

Nog effe een linkju gevonden:
http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;175804

[ Voor 30% gewijzigd door Theadalus op 08-07-2004 23:26 ]

Computing...