Toon posts:

explorer.exe probleem..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal maar beginnen met zeggen dat dit mijn aller eerste post is en dat ik geen flauw idee had in welk sub-forum ik moest zijn..dus excusex-moi als ik hier fout zit _/-\o_

En dan nu mijn probleem:

Ik ben een veelvuldig Kazaa gebruiker en stop dat allemaal netjes bij elkaar in een mapje. Echter als ik deze map open krijg ik de volgende pop-up:

In Explorer.EXE is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. waarna ik het rapport kan laten versturen ja of nee. Bij de inhoud van het rapport staat
AppName: explorer.exe AppVer: 6.0.2600.0 ModName: mpeg2dmx.ax
ModVer: 2.0.84.30429 Offset: 0000dff3

Druk ik vervolgens op Niet verzenden krijg ik een zandloper en verdwijnt enkele seconden mijn taakbalk, waarna ik weer vrolijk verder kan gaan.

Mijn muziek kan ik nog wel afspelen in Kazaa en als ik sneller ben dan de pop-up dan ook nog 1 nummer in Media Player maar meestal ben ik kansloos :P
Voor de rest heb ik nergens last van in de map met mijn volledige muziekalbums of in mijn documenten. Maar ik vind dit wel mega irritant dus ik hoop dat iemand raad heeft..

Oh ja ik draai op Windows XP Proffessionel.. 8)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als je het hele spullenboel copy-paste in een andere directory, gaat het probleem dan ook mee?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Ja dit probleem heb ik ook tijdelijk gehad, ik heb de map My shared Folder leeg gehaald ( fout negeren ) en in een andere map geplaatst.

Ook de instelling van KaZaA verandert en weg = fout.

Succes

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-08 17:40

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

misschien ff een virus scanner dr over heen knallen?

of je kunt natuurlijk die map ff zippen en op een andere locatie terug zetten kijken of het probleem er dan nog is..

of probeer is met een muziek afspeelproggie.. die map in te komen

Bedankt alvast

Verwijderd

Topicstarter
Hoera het is gelukt! Ik heb de gehele map in een nieuwe map op mn D: schijf gezet. Had ik zelf ook kunnen bedenken maar afijn..heel hartelijk dank voor de extreem snelle reacties _/-\o_