Toon posts:

Dell Latitude boot niet meer ( of half)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Mijn dell latitude CPx vertoond sinds een week of twee rare kuurtjes...
Hij heeft die dag wel erg warm gehad en had geen of nauwelijks ventilatie, dus ik vermoed dat het daar ergens mee te maken heeft...

Probleem; soms doet ie als ik de bootknop induw nix, soms wel
als ie het doet, blijft ie soms hangen tijdens de POST, soms raakt hij tot in Windows, maar gelijk hoe, na een zekere tijd loopt hij vast...

Alles is er al uitgeweest en getest op andere latitude, en aan CPU & Mem ligt het niet, HD lijkt me ook vaag...

Misschien merkwaardig detail; als ie nog niet is vastgelopen en ik verzet de laptop ook maar een millimeter, hangt hij... zou het daarom iets mechanisch kunnen zijn?

alvast bedankt!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Misschien een printbaantje bijna weggesmolten? en die maakt nog maar net contact, zodra je hem beweegt doet hij dat niet meer :?

Hoe zeker weet je dat het je cpu niet is? Als hij te warm is geworden zou ik die juist verdacht vinden ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
De Cpu is eruit gehaald en getest in een andere laptop, en die vertoonde geen kuren, bootte perfect enzo...

Verder heb'k ook geen merkbare brandschade gemerkt aan het moederbord...

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Mijn collega had een probleem met zijn Latitude C840 laptop. Die wilde soms ook niet opstarten. Na controle bleek de S0DIMM slot A niet helemaal goed te zijn. Met het geheugen in slot B werkte die wel normaal. Echter hebben we net voor alle laptops een extra 512 MB S0DIMM gekocht, waardoor slot A toch weer nodig was. Dus Dell maar gebeld en die komen morgen het mainboard vervangen. dus misschien is bij jou ook een van de geheugen sloten niet meer jofel.

[ Voor 3% gewijzigd door MegaTronics op 08-07-2004 19:16 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Verwijderd

Topicstarter
megatronics, bij deze eeuwig bedankt, het was inderdaad een geheugenslot dat kapot was... bij deze weer enkele 100en € gespaard

thx! :> _/-\o_