Alle azureus downloads weg

Pagina: 1
Acties:

• koekeeghan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 12:09
Ik start net weer op en alle downloads zijn verdwenen in Azureus. Zowel mijn upload als download lijst is leeg. Bij het opstarten kreeg ik een foutmelding dat een bepaald bestand niet geladen kon worden. Gisteren hing mijn pc tijdens een spel en toen heb de pc uitgezet (stekker eruit).
Is hier nog wat aan te doen?

A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 07:20

Rashann

Zoek de hond...

Je kunt gewoon de torrents opnieuw openen, en op dezelfde lokatie opslaan als waar je ze aan het opslaan was (duidelijk? :P) Dan download ie gewoon verder...

If nothing is written below, I was the last to reply...

• koekeeghan
Ok, dat werkt inderdaad prima. Maar kan ik het uploaden ook weer hervatten? Ik ben een voorstander van geven en nemen i.p.v. alleen nemen en wil graag mijn uploads ook gewoon doorzetten. Gaat dat ook? Zo ja, hoe.

(ik heb helaas geen torrents van alle dingen die al binnen waren. ik heb nu pas ingesteld dat de torrents bewaard worden.)

Verwijderd

koekeeghan schreef op 08 juli 2004 @ 15:37:
Ok, dat werkt inderdaad prima. Maar kan ik het uploaden ook weer hervatten? Ik ben een voorstander van geven en nemen i.p.v. alleen nemen en wil graag mijn uploads ook gewoon doorzetten. Gaat dat ook? Zo ja, hoe.

(ik heb helaas geen torrents van alle dingen die al binnen waren. ik heb nu pas ingesteld dat de torrents bewaard worden.)
de clients van die personen zullen waarschijnlijk zelf wel weten waar ze gebleven zijn, en vragen gewoon aan wat ze nodig hebben.. zelf heb je daar niet zoveel mee van doen volgens mij

• NetRipper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 10:28
Je doelt waarschijnlijk op je Share Ratio. Deze wordt niet hersteld. Waarschijnlijk is bij de crash een bestand van azureus beschadigd geraakt waarin deze informatie opgeslagen wordt. Mocht je een tracker gebruiken die bijhoudt hoeveel jij ge-upload hebt, zal deze tracker niet opnieuw beginnen. Dat de share ratio weer opnieuw begint, heeft alleen lokaal effect.

Github - Tikkie! - NED-Clan - Volvo EX30 SMSR Plus

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 21:45

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Ik had dit vanmorgen ook, het lijkt er op dat er iets mis is met de autoupdate van 2.1.0.2 naar 2.1.0.4

Sometimes human's are...

• koekeeghan
Nou ik heb niet geüpdate. Het was een crash.

Maar de share ratio kan me een worst wezen. Ik heb nu echt veel bestanden en wil die delen. Het delen met anderen is het bestaansrecht van P2P. Dus ik deel :).

Share ratio.......... Is dat van ivloed op je downloads eigenlijk (volgens mij stel ik nu een domme vraag :))

[ Voor 23% gewijzigd door koekeeghan op 10-07-2004 19:26 ]

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 21:45

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

koekeeghan schreef op 10 juli 2004 @ 19:24:
Nou ik heb niet geüpdate. Het was een crash.

Maar de share ratio kan me een worst wezen. Ik heb nu echt veel bestanden en wil die delen. Het delen met anderen is het bestaansrecht van P2P. Dus ik deel :).

Share ratio.......... Is dat van ivloed op je downloads eigenlijk (volgens mij stel ik nu een domme vraag :))
Nee, tenzij je download van een tracker die je share rato bijhoud.
Ook is je upload in theorie niet van invloed op je downloads, maar in praktijk kan een hogere upload wel resulteren in het sneller binnen halen van het bestand.

Sometimes human's are...

Pagina: 1