NuDVDRW DDW 081 zonder drivers

Pagina: 1
Acties:

• thedjin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2023
gister bij de mediamarkt een dvd fikker gehaalt. ik helemaal blij. eindelijk back-ups maken.
prima.. ik plant dat ding er in. maar windows 98 ziet hem puur als cdrom schrijf... ok.. zla wle aan de driver liggen. ik zoeken naar drivers op internet... niks... helemala niks. alleen drivers voor de MAC.
windows crashed. zou je denken. gen back-up meer nodig want allles was tocha l weg. maar ik vind hetwle leuk als ik iets koop dta het ook werkt.
kortom. heeft er iemand dat ding ook en hem ook aan de praat gekregen?
heb nu WinMe draaien.
is het trouwens inet vreemd dat ze een drive leveren zonder drivers... op zich best logisch dat w98 en winme niet gelijk snappen dat het om een dvd fikker gaat toch ?
gr

raar is zo gek nog niet !

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je hebt helemaal geen drivers nodig voor je DVD(RW)
en wat maakt het uit dat win98 ziet dat het een cdrom device is, dat is het toch ook?

Dat je geen drivers kunt vinden is logisch want die zitten standaard al in windows.

• thedjin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2023
nee denk het niet, want dat zou betekenen dat hij nu ook DVD's zou moeten lezen.... en dat wil inet helemaal lukken zeg maar.
bij de Cd brander zitten toch ook drivers.... waarom dan niet bij een DVD brander?

raar is zo gek nog niet !

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 11:05
thedjin schreef op 08 juli 2004 @ 15:13:
nee denk het niet, want dat zou betekenen dat hij nu ook DVD's zou moeten lezen.... en dat wil inet helemaal lukken zeg maar.
bij de Cd brander zitten toch ook drivers.... waarom dan niet bij een DVD brander?
Bij een DVD brander drivers??? Nee, software, dat zit er altijd bij..
Je moet in die oude Windows versies als 98 en ME niet eens letten wat er in de verkenner staat want toen die ge-released werden bestonden er nog niet eens DVD-branders.. Gewoon je favoriete brandprogramma installeren en klaar,.....

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

thedjin schreef op 08 juli 2004 @ 15:13:
Bij een cd brander drivers :? :? Sinds wanneer is dat?

Gewoon je software installeren die je wilt gebruiken en gaan met de banaan