Lijkt me niet goed...

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hoi!
k heb een nieuwe Athlon 1100 niet overclocked op een Asus A7V. Ding wordt volgens t mobo 61 graden idle, dus alleen met t bios op t scherm en dan in een minuut of 10. Weet iemand of dit normaal is??
Voorlopig begin in maar even niet aan Windows booten voor ik em opblaas...
Gebruik een of andere Spire Orb achtige cooler, wat mij iig niks zegt...
Help?! :)

• noshit
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-06 16:16

noshit

Mijn T-bird 900 wordt ook 60 graden. Levert verder geen enkel probleem op. Ik gebruik een Chrome Orb cooler.

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 23:09
De temp is redelijk normaal voor zo'n cpu.

KOELING!!!
AIRFLOW!!!

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

1= je mobo geeft te veel aan
2= beetere cooler >:)
3= pech

maar 60 graden is toch redelijk voor een 1.1ghz

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 23:09
90 C = Fuck maar daar onder = OK

| I've got permission to color outside the lines |

• r00tie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
heb je het plasticje aan de onderkant van de cooler eraf gehaald?
Was ik de 1e keer ook vergeten, in 10 minuten zat ie op 91graden hehehe
Toen plasticje eraf, coolprut eraf, Artic Silver erop en wiehoe

• IceOnFire
  • Niet online
60 idle is ok?? ok...
en betere koeler, zoals?
en dan ook waar te krijgen nat, van mn pcboertje heeft alleen degene die dr nu opzit...

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:12

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Nee joh, 60 graden is veelste veel! |:(

Wat je kan doen is, standaard coolpasta/sticker van de cooler eraf halen en artic silver erop smeren, dit scheelde bij mij meer dan 10 graden. Wat ook belangrijk is is de Airflow, de warme lucht moet goed weg kunnen.

Mijn T-Bird 850MHz word nu 41 graden full-load (t'is hier koud, als het warm is dan wordt ie ongeveer 45 graden :)). :7

Whatever.

• IceOnFire
  • Niet online
ok, artic silver dus...
waar kan je dat zoal krijgen?

60 graden is overigens met volledig open kast zonder hd's of whatever, alleen GeForce MXje om beeld op de monitor te krijgen. mn vorige 1100 Mhz hebben ze bij de td van de winkel gemold toen ie ook iets te warm werd (gesmolten uiteindelijk) maar die zijn nu dicht met de kerst en ik wil liever toch wat et t systeem... Spire koeler is opzich een goed ding?

Verwijderd

60 is veels te warm, zeker als je kast openstaat. Ik heb ook die Spire..best goed ding maar niet voor een 1,1 Ghz (als je de b23 heb je de versie die theoretisch kan koelen tot 1,5 Ghz)., In praktijk koelt dat ding veel minder, veel mensen geven af op coolermaster maar die zijn nog niet zo slecht. Wil je echte koeling koop voor 115 gulden een alpha setje (wil je herrie dan met HP fan anders MP fan..(koelt iets minder maar hoor je ook niet)

• IceOnFire
  • Niet online
Mn Spire staat inderdaad iets op van te gebruiken tot 1,5 Ghz. Ok, alpha setje dus, waar kan je die dingen kopen?

Verwijderd

[b]...
60 graden is overigens met volledig open kast zonder hd's of whatever, alleen GeForce MXje om beeld op de monitor te krijgen. mn vorige 1100 Mhz hebben ze bij de td van de winkel gemold toen ie ook iets te warm werd (gesmolten uiteindelijk) maar die zijn nu dicht met de kerst en ik wil liever toch wat et t systeem... Spire koeler is opzich een goed ding?
Ik heb zojuist een MSI K7T PRO2 + Duron 600 geinstalleerd en deze werd met kast open 57 graden, met kast dicht 46 !!!
(Ik heb dus een goeie airflow >:) )

Kijk anders eens <a href="http://tweakers.net/reviews.dsp?Document=172">hier</a> voor een koeler roundup.

Verwijderd

Kan iemand me vertellen wat ik fout doe bij de HTML tags?

• powerman
  • Laatst online: 30-08 13:09
ik heb ook een asus a7v maar dan met 1 ghz proc en die asus probe geeft aan dat 62 graden is.

ASUS P4C-E deluxe, Pentium 4 3 ghz, 2x Corsair 512 mb DDR PC3700, Hercules ati radeon 9800xt, 4x Western Digital S-ATA 250Gb 7200rpm (raid 5), 2x IBM 30 gb

Verwijderd

Ik hep een pIII 667 , lekker koel :)... je kan natuurlijk een beetere koeler erop zetten jah, maar amd is toch altijd warmer dan intel, volgens mij is dat vrij normaal

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Die asus probe bij mij geeft aan dat de thunderbird 900 maar 47 graden is :D, nou dat vind ik niet erg hoor :)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Op zondag 24 december 2000 18:03 schreef Mecallie het volgende:
Kan iemand me vertellen wat ik fout doe bij de HTML tags?
Je gebruikt ze:P
Lees de FAQ maar eens (zoek op HTML)

Een cliche is ooit origineel begonnen

• IceOnFire
  • Niet online
Iemand enig id waar je een alpha-setje kan kopen?
mn pc boer heeft geen id waar ik t over heb... :'(

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:12

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

oke deze zaakjes:

www.oc-shop.nl
www.coolerguys.com

de onderstaande heeft ook goede coolers!
www.ned-cool.nl

Alsje. :)

Whatever.

Pagina: 1