Toon posts:

[Spy/Malware?] 123Mania.com *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij helpen waarom ik altijd die vervelende site te zien krijg van 123mania.com (met subwindows) als ik een site niet kan vinden of geen access toe krijg. 8)7

Hoe krijg ik die standaard mededeling/site er weer in en die mania(c) er weer uit???

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Hallow hé :) , ik geloof niet dat iemand op deze manier een idee heeft waar je het over hebt. Ik denk dat je last heb van Ad/Spyware misschien dat je is kan proberen de F.A.Q. met betrekking tot dit onderwerp te lezen.

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-06 21:52
Probeer Adaware of HijackThis...

Adaware: http://www.lavasoftusa.com/software/adaware/
Hijackthis: http://www.spychecker.com/download/download_hijackthis.html

[ Voor 68% gewijzigd door marco_balk op 08-07-2004 12:59 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Marky2806,

Welkom op GoT :)
We hebben op GoT een aantal regeltjes opgesteld waar een topic aan moet voldoen - kort samengevat zijn dit de drie belangrijkste:
  • Kies een goede topic titel die je probleem kort en krachtig omschrijft. Let daarbij op dat je de Windows Operating Systems Policy in de gaten houd en het OS tussen vierkante haakjes in je topic titel zet.
  • Omschrijf je probleem helder en duidelijk - zorg ervoor dat wij niet hoeven te raden naar wat je bedoelt en geef zo veel mogelijk informatie (windows versie en servicepack, e.d.)
  • Geef aan wat je zelf al geprobeerd hebt om je probleem op te lossen. Waar heb je bijvoorbeeld al eens op gegoogled, en wat heb je al bekeken?
Pas je topic even aan naar bovenstaande eisen :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit is waarschijnlijk een spyware probleem wat beter in BV past :)

123Mania.com > [Spy/Malware?] 123Mania.com *
WOS > BV

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1