Toon posts:

Gratis inbelprovider in Italie??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben binnenkort voor een aantal weken in Italië waar ik de beschikking zal hebben over een vaste telefoonlijn. Af en toe zal ik toch wel m'n mail gaan bekijken, waardoor het veel goedkoper zal zijn als ik een italiaans inbelnummer heb. Weet iemand een italiaanse provider waar ik me online aan kan melden?

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-02 16:37
Kan planet je niet in Italie voorzien? of AOL? Ik kan wel ff wat voor je uitzoeken. Heb wat Italiaanse vrienden...

brb.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Is een internetcafé dan geen mogelijkheid? Als het toch alleen maar voor mail is, heb je voor veel minder, veel sneller internet...

Verwijderd

Topicstarter
party42 schreef op 08 juli 2004 @ 12:00:
Kan planet je niet in Italie voorzien? of AOL? Ik kan wel ff wat voor je uitzoeken. Heb wat Italiaanse vrienden...

brb.
Ik heb planet ADSL (die van +/- EUR 50/mnd). Heb er nooit gebruik van gemaakt, maar voor zover ik weet krijg je daar een inbelaccount bij?? Weet dat niet zeker overigens.
Is een internetcafé dan geen mogelijkheid? Als het toch alleen maar voor mail is, heb je voor veel minder, veel sneller internet...
Is daar niet in de buurt...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2004 12:03 ]

• Symsonic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

Probeer tiscali eens, die zijn groot in italie

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 12:02:
[...]
Ik heb planet ADSL (die van +/- EUR 50/mnd). Heb er nooit gebruik van gemaakt, maar voor zover ik weet krijg je daar een inbelaccount bij?? Weet dat niet zeker overigens.
Ja, die heb je dan, maar daar betaal je echt geen lokaal tarief vanuit het buitenland mee hoor.
edit:
Nofi, maar jouw reactie hieronder slaat nergens op, ik zal vaker een vraag beantwoorden voor je.

[ Voor 13% gewijzigd door Voutloos op 08-07-2004 12:14 ]

{signature}

Verwijderd

Topicstarter
Kan planet je niet in Italie voorzien?
Ja, die heb je dan, maar daar betaal je echt geen lokaal tarief vanuit het buitenland mee hoor.
Bedankt voor het lezen...

Verwijderd

Tiscali van italie hebben ook een gratis versie, gewoon ff aanmelden en gaan met die banaan.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2004 12:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Thanx! Ik zie het staan! Ga me direct aanmelden...

• party42
http://www.libero.it/ kan het ook. Daarnaast krijg je een email account waarmee je emails tot 1 gig kan versturen.. :)

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
party42 schreef op 08 juli 2004 @ 12:44:
http://www.libero.it/ kan het ook. Daarnaast krijg je een email account waarmee je emails tot 1 gig kan versturen.. :)
Dat is ideaal ipv p2p. Laat die mail server maar het werk doen, ik mail de films wel ;)

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

• party42
idd :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 12:11:
Tiscali van italie hebben ook een gratis versie, gewoon ff aanmelden en gaan met die banaan.
En toen sprak ik geen woord Italiaans :'( Waarom hebben ze geen vertaling? Er zijn toch vast wel mensen die in Italië wonen en zo'n aanmeldprocedure liever in het Engels zouden doen ofzo?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 17:01:
[...]
En toen sprak ik geen woord Italiaans :'( Waarom hebben ze geen vertaling? Er zijn toch vast wel mensen die in Italië wonen en zo'n aanmeldprocedure liever in het Engels zouden doen ofzo?
ik spreek ook geen woord italiaans, maar ik snap het allemaal wel hoor.

enige dat ik niet snap is die lap tekst met voorwaarden, maar die zou je ook niet lezen als ze in het nederlands waren :)

weet je wat je doet? je klikt op "registrati gratis" (bedenk er een E tussen, en je weet waarom je juist daar moet klikken), en alles dat je niet snapt post je hier ff. brb om je dan de goede hollandse vertaling te geven :D

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2004 17:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
dat eerste stuk snap ik nix van:
...
Blijkt gewoon accepteren al genoeg te zijn :)

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2004 17:28 ]

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-02 10:59
Ik heb mn laptop voorzien van een wireless kaartje, en tijdens mn vakantie in elke grotere stad wel (gratis) kunnen internetten, genoeg open accespoints

En met je eigen laptop + eigen taal windows + eigen software + airco en eigen muziek in de auto... is dat VEEL relaxter dan een internetcafetje ofzo :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal m'n WiFi kaartje meenemen!

Is er iemand die toevallig een goed programmaatje kent dat wireless signalen opspoort? Windows XP zelf is daar niet zo'n held in helaas...

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2004 20:16 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 20:14:
Ik zal m'n WiFi kaartje meenemen!

Is er iemand die toevallig een goed programmaatje kent dat wireless signalen opspoort? Windows XP zelf is daar niet zo'n held in helaas...
programma's genoeg, maar zodra je het niet met windows afkan, ben je een beveiliging aan het doorbreken, en ben je strafbaar.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 00:50:
[...]

programma's genoeg, maar zodra je het niet met windows afkan, ben je een beveiliging aan het doorbreken, en ben je strafbaar.
Windows ziet soms mijn eigen netwerk niet eens, terwijl er bij een verbinding altijd sprake is van 'Uitstekende connectie'. Ik zoek dus een programma dat iig zonder te zeuren alle beschikare publieke signalen oppakt.
offtopic:
Waarom gelijk weer beginnen over dat iets illegaals zou zijn? Als je niet weet waar het precies voor bedoeld is, oordeel er dan niet over a.u.b.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 10:44:
[...]

Windows ziet soms mijn eigen netwerk niet eens, terwijl er bij een verbinding altijd sprake is van 'Uitstekende connectie'. Ik zoek dus een programma dat iig zonder te zeuren alle beschikare publieke signalen oppakt.
offtopic:
Waarom gelijk weer beginnen over dat iets illegaals zou zijn? Als je niet weet waar het precies voor bedoeld is, oordeel er dan niet over a.u.b.
ik oordeel nergens over, ik constateer alleen. op het moment dat ik jou iets ga uitleggen dat je zowel legaal als illegaal kan gebruiken heb ik wel een PM of OW te pakken. (maargoed, het ging over wardriven :) )

maar anders: open ff een nieuw topic, beschrijf daarin exact je probleem. en zet er vooral ff bij dat het alleen voor je eigen netwerk is.
Pagina: 1