Bottleneck???

Pagina: 1
Acties:

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-08 23:43
Wat is de bottleneck van het volgende systeem:

Athlon Classic 850@950
Geforce DDR
Abit KA-7
256MB rammetjes (133)

Heb het idee dat de videokaart de prestaties een beetje naar beneden haalt!!

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Je videokaart haalt de prestaties niet naar beneden, dat zie je verkeerd. De videokaart is er verantwoordelijk voor dat de prestaties niet verder omhoog kunnen.

Maar je kan toch aardig tevreden zijn met dit systeem.
Ook al had je een geforce 2 GTS 64MB DDR-RAM kaart, dan nog zou je videokaart de bottleneck zijn.

[edit: typos]

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-08 23:43
WANT???

| I've got permission to color outside the lines |

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
je videokaart is 9-10 x de bottleneck. Omdat er tegenwoordig op elke videokaart een GPU zit. Die doet al het reken werk met 3d spellen(de nieuwste) dus vaak betekent een snellere 3d kaart een snellere performance.
Kijk je snapt zelf wel dat als je een celeron400 met Geforce 2 GTS neemt dat die celeron de bottleneck is. Maja je kan niet alles hebbe eh. Jij hebt een vrij snelle CPU dus das niet de bottleneck.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-08 17:17

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Hoezo bottleneck, is er iets dat te langzaam draait op die bak dan?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Een bottleneck waarmee???

Met WORD? echt niet hoor...

Alleen bij spelletjes dus... de rest niet.

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:14

FFF

je yhebt een hele goede videokaart, vind hem de beste op de geforce 2 gts en utra na idd, maar ik zou daar echt niet zoveel geld aan uit geven. ik heb ook de cl geforce ddr, toen ik de agp drivers van de msi site (heb k7pro) had gedownload ging dat ding veel sneller echt duidelijk merkbaar.
die videokaart is ok, of je moet echt alleen de beste wilen en veel geld over hebben, vergeet dan niet dat je dan zo weer nieuwe kaart moet kopen.
mzzl

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-06 12:40

Zydell

* * * * *

Ik denk dat je muis de bottleneck is >:) >:) >:)
Nee FF serieus, is nix mis met dit systeempje als ik ut zo zie!
Maar goed een betere video kaart kopen zal wel een snellere performance geven, maar ik weet ook zeker dat het dikke geldverspilling is, voor die 32Meg ram zou ik ut echt niet doen.

Verwijderd

Ik ken alleen de 'GROLSCH BOTTLENECK' :P

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
En what about mijn systeem ??? >:)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Pagina: 1