Toon posts:

Probleem met opengl spellen en Radeon 9800 Pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb laatst een 9800 pro and een 19" TFT Philips 190s5 gekocht. Maar ik moet nu als ik opengl spellen speel met Vsync aan spelen (niet bij D3D spellen). Mn refreshrate is standaard 60hz, door de TFT. Dus nu is mn fps ingame rond de 60 als ik meer of minder fps dan dat heb dat lagt het als de ziekte. Ik heb alleen geen idee waaraan het ligt. Heb verschillende drivers geprobeerd for ati en heb voor alles de nieuwste drivers, geen verschil. Maar ok met deze 60 fps, wat normaal toch wel voldoende moet zijn om te gamen, lopen de spellen niet zoals ze zouden moeten. Ik had een gf4 ti4600 en daar was het ook laggier dan normaal, maar kon ik wel op verschillende refreshrates en fps spelen.

Plz help :(

Verwijderd

Zet vsync eens uit en kijken of je dan meer fps hebt :)

Verwijderd

Topicstarter
dat is het em juist ik heb wel meer fps met vsync uit, maar dan lagt het toch op een of andere manier terwijl het spel aangeeft op bijvoorbeeld 300 fps te lopen.

Verwijderd

Geef eens wat meer specs van je systeem..mischien via4in1 patch nog ff instaleren.

Verwijderd

Topicstarter
Asus A7N8X moederbord
NForce Chipset
AMD 3000+
Radeon 9800 Pro
512 mb Ram
Windows XP Pro
Maxtor HD

Verwijderd

Probeer het eens met een monitor een tft is al niet zo goed voor games..
Ati en Nforce drivers geinstaleerd?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2004 11:53 ]

• Zotn_Dré174
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-04 19:18
Je hebt een 19" TFT => volgens mij is die "lag" tearing omdat de grafische kaart meer frames weergeeft dan de TFT aankan.

Ik heb ook TFT & speel altijd met Vsync aan en heb dus max. 75 fps (75hz), want anders zie ik lelijke horizontale strepen op het scherm & dat ziet er écht niet lekkur uit :P

[ Voor 15% gewijzigd door Zotn_Dré174 op 09-07-2004 12:43 ]

Pagina: 1