Toon posts:

[D.net] Retirements

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De retirefunctie zou het weer moeten doen. Mocht iemand nog problemen ondervinden dan hoor ik het natuurlijk graag :)

http://stats.distributed.net/participant/pretire.php

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Ik heb wel een ander (waarschijnlijk onmogelijk) verzoek mbt retirements.

Een jaar of 3 a 4 geleden ben ik begonnen aan RC5-64. Racen tegen een paar vrienden. Nadat ik die race dik gewonnen had hebben we al die losse accounts geretired naar een nieuw adres en zijn we als een subteam verder gegaan. Hier en daar joinden nog wat mensen die ook hun accounts retirede.

Ondertussen zijn we 4 jaar verder en doet mijn huidige subteam OGR. Maar omdat ik 4 jaar geleden een paar accounts tijdens en bij RC5-64 gemerged heb, kunnen mijn nieuwe subteamleden hun OGR accounts niet meer mergen.

Is er een mogelijkheid dat dit gefixed kan worden? Alle aantallen resetten ofzo? Het is toch vreemd dat omdat je 4 jaar geleden met een ander project (ik weet wel dat het hetzelfde account is) gemerged hebt, dat nu niet meer kan?

Nogmaals. Het zal wel niet mogelijk zijn, maar niet geschoten etc. :)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Topicstarter
De enige tip die ik je kan geven is bij aanvang van een volgend project waar je aan meedoet gaan grazen onder een nieuw ID. (Zo hebben wij het ook gedaan bij aanvang van RC5-72)

Enige nadeel is dat het onbedoelde OGR werk nu op een ander account komt dan waar de grote hoop op staat.

Het unretiren is een arbeidsintensief handmatig proces, wat eigenlijk alleen gedaan wordt in uitzonderlijke gevallen. (b.v. account hacked enzo)

[edit]
Bij de weg, door het fixen van pretire is de memberlisting van teams (tmember.php) onbruikbaar geraakt. Er wordt gewerkt aan een oplossing.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2004 12:39 ]

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:27
Misschien dan dus niet unretiren maar het aantal verhogen? Ik denk namelijk dat wel meer subteams met dit probleem worstelen. Wij in iedergeval ook maar daar heb ik al menig maal over gemaild zonder resultaat.

Zoals Mobster ook al zei is het goed dat je retired in 1 project en dat dat meegenomen wordt in een gelijktijdig lopend project maar als er een nieuw project komt je eigenlijk een nieuw account moet maken. Hierdoor gaan andere gelijktijdig lopende projecten op verschillende accounts draaien. Als een systeem dan bv geen connectie kan maken en een ander project gaat doen krijg je dus weer een nieuw account en wordt het dus niet op de grote hoop gegooid.

Hopelijk komt hier ooit nog eens een oplossing voor :)

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Het grote nadeel als je als organisatie meerdere projecten ondersteund idd.... :/

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Witlof
Mobster schreef op 08 juli 2004 @ 12:49:
Het grote nadeel als je als organisatie meerdere projecten ondersteund idd.... :/
En daarbij gebruik maken van 1 accountdatabase of hoe je het ook noemt maar dat op ieder project hetzelfde userbestand gebruik wordt :|

Verwijderd

Topicstarter
Je kan als subteam mailen wat je wil, maar het enige antwoord wat je zal krijgen is dat subteams niet ondersteund worden, en dat retirements daar niet voor bedoeld zijn.

---

De Team-memberlisting in de stats @ d.net werken ook weer :)

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-01 12:52
Maar d.net verwacht dus ook dat je minimaal 150 jaar (1500 / 10 (= het max volgens mij)) je email adres blijft behouden :+

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-02 11:43

CBA

een vat, een vat, een vat !

ah nice, hier heb ik een tijdje opgewacht :)

Vraag me af hoe de hitparade er morgen zal uitzien :)

[ Voor 40% gewijzigd door CBA op 08-07-2004 14:31 ]

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• Witlof
Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 13:13:
Je kan als subteam mailen wat je wil, maar het enige antwoord wat je zal krijgen is dat subteams niet ondersteund worden, en dat retirements daar niet voor bedoeld zijn.
Ik dacht een hele tijd terug iets opgevangen te hebben dat ze er over dachten om toch iets te gaan doen mbt subteams maar weet niet meer wat dat was en hoe ze het in gedachten hadden. Weet jij daar misschien iets meer over?

Verwijderd

Topicstarter
Het is al tot drie keer toe in verschillende .plans teruggekomen dat er een vorm van subteamondersteuning zou komen.

Één van de redenen daarvoor is juist om mensen ertoe te brengen niet meer met zijn allen onder één mailadres te blijven werken. Het is echter nooit van de grond gekomen.

• Witlof
Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 15:58:
Het is al tot drie keer toe in verschillende .plans teruggekomen dat er een vorm van subteamondersteuning zou komen.

Één van de redenen daarvoor is juist om mensen ertoe te brengen niet meer met zijn allen onder één mailadres te blijven werken. Het is echter nooit van de grond gekomen.
Nou ga eens aan het werk dan :+
Pagina: 1