Toon posts:

videorecorder aansluiten op pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

wie kan mij nuttige tips geven voor het aansluiten van een videorecorder op de pc... dan bedoel ik wat voor hardware ik nogdig ben. Wat de kwaliteit is. Als je een film dan op je pc zet, wat voor bestand is het dan??? Kun je zo n bestand bewerken dmv video-editing??

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:12
Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 10:32:
Hallo,

wie kan mij nuttige tips geven voor het aansluiten van een videorecorder op de pc... dan bedoel ik wat voor hardware ik nogdig ben. Wat de kwaliteit is. Als je een film dan op je pc zet, wat voor bestand is het dan??? Kun je zo n bestand bewerken dmv video-editing??
Ik denk dat dit meer een eigen initiatief onderwerp is...

Google is your friend.

Iig heb je een videokaart o.i.d. met een tv-in nodig.

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-02 13:21
Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 10:32:
Hallo,

heb je al revieuws, FAQ's gelezen en/of op google gezocht want dit is best zelf te vinden.
wat je iig nodig hebt is een videokaart met een tv-in of een tvkaart en het ligt aan de software en aan hoe je het instelt wat voor formaat het opgeslagen wordt.
k zou je start effe drastisch aanpassen anders is dit een slotje waard
O-)

Verwijderd

Ik zou dat niet doen. Koop gewoon een redelijk TV-kaart, die hebben meestal ook de mogelijkheid om als VCR voor de pc te fungeren (kan je zelf ook het formaat bepalen, hoe wel dat standaard MPEG is).