Toon posts:

Heel raar....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Die computer van me is heel raar bezig, geen enkel gedownload spelletje doet het en het lijkt net of die elke 2 minuten het desktop opnieuw laadt... Met het systeem is dacht ik toch niks mis, 64 mb intern en 350 mhz pentium 2. Daarop moeten de spellen toch wel werken.
Iemand die dit ook heeft gehad ?? Of een kenner die mij er even vanaf wil helpen ?!?!
Prettige feestdagen !!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

1. Spelletje hoor je te kopen :)
2. Welke spelletjes doen het niet
3. Heb je een active desktop
4. Wat voor 3D kaart heb je..
5. Wat gaat er fout? Crash, zwart scherm, starten niet..
6. Hoe denk je nou dat we kunnen helpen als je zo'n vage beschrijving hebt..

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

7. dit hoort niet bij spielerij

http://psnprofiles.com/AfthyX

Verwijderd

Topicstarter
Alle spelletjes die ik geprobeerd heb.. Van Colin Mcrae tot Fifa 2001 en Half-Life..
Geen Active Desktop, en als foutmelding het blauwe foutmeldingsscherm.. Ongeldige bewerking enz... Videokaart is intel 740, ik geloof 6mb.. Het waren allemaal demo's hoor !! En Half-life was gwewoon eerlijk gekocht.. Zo beter !?!?

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

onder welke windows draai je

Verwijderd

Topicstarter
Windows 98

• Freak_NL
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-01 14:41
Je videokaart is wel wat "below average" voor de meeste OpenGL games.. Maar dat zou geen crash moeten veroorzaken (iig niet bij ALLE spelen). Voor onder de f100,- kun je makkelijk ergens een Viper550 ofzo op de kop tikken (16mb, AGP), je huidige kaart is van je systeem de bottleneck..

Heb je 98 al eens opnieuw geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
Kijk daar heb ik tenminste wat aan, bedankt !! Ik heb Windows nog nooit opnieuw geinstalleerd, hoezo !? Is dat nodig dan ??

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
ik had eerst PRECIES hetzelfde systeem (p2-350, 64mb, i740) Echt een klotesysteem voor games. Heb toen maar zoals Freak_NL ook al zegt een Viper550 op de kop getikt. Dat levert echt al heel veel prestatiewinst op. 64mb erbij is ook een aanrader. Maar op jouw huidige pc horen spellen als Fifa2001 en Halflife prima te draaien :? (deden ze bij mij ook met die configuratie)

Verwijderd

Topicstarter
Jah, Half-Life loopt ook wel !! Maar die nieuwe gedownloade demo's werken gewoonweg niet !! De demo van fifa 2001 loopt vast als de spelers het veld op komen, is dat een cruciaal moment van het spel ofwat !?!? Of moet ik de videoconfiguratie aanpassen ??

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Op zondag 24 december 2000 17:14 schreef Tizzwat het volgende:
Kijk daar heb ik tenminste wat aan, bedankt !! Ik heb Windows nog nooit opnieuw geinstalleerd, hoezo !? Is dat nodig dan ??
a daar begin ik meestal mee als iets niet werkt(meestal toch al om de 4 weken maar ja)

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Windows opnieuw installeren is wel een erg drastische oplossing voor 'als iets niet werkt' :)
Meestal kom ik daar ook uiteindelijk op uit, maar niet voordat ik al het andere heb geprobeerd.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-02 13:10
ik stem voor formateren, heb ik ook vanmiddag gedaan, als je er een beetje goed inebnt, doe je dat in 2 uurtjes en heb je een retesnel systeem :)

Steam

Verwijderd

Topicstarter
Jah, maar is dat niet wat overdreven ?? Iemand nog een adres waar je die bovengenoemde videokaart kunt kopen ??

• Begbie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-01-2025
Tja... windhoos...
formateren.. haha.. :D

Zowieso... als je een nieuwe kaart erin zet is het toch wel verstandig om eens opnieuw alles te installen. Zowieso.. windows man!!!
kom op :o
Blauw scherm zegt toch al voldoende??
(toevallig klant van Planet ??)

me nieuwe systeem: AMD64 3400 Newcastle - Asus k8V - 2x 512 corsair TWINX - 3200LL cas2 - Radeon 9600XT 256mb - 36gig WD Raptor SATA @ 10.000rpm - 120 gig Maxtor @ 7200 - en ik kon ook dvd's bakken zelfs. Nu een MacBook

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-12-2025

BikkelZ

CMD+Z

(toevallig klant van Planet ??)
Wedden dat jij ook een Planet accountje hebt, Begbaby?

Nee luister, ze zitten je gewoon te fokken, Windows 98 is zo'n robuust besturingssysteem als dat 1x goed installeert dan hoef je dat nooit meer te doen.

Tenminste, als je zorgt dat je een goede ghost hebt gemaakt nadat het eenmaal draaide >:)

iOS developer

Verwijderd

Op dinsdag 26 december 2000 12:36 schreef BikkelZ het volgende:

Nee luister, ze zitten je gewoon te fokken, Windows 98 is zo'n robuust besturingssysteem als dat 1x goed installeert dan hoef je dat nooit meer te doen.

Tenminste, als je zorgt dat je een goede ghost hebt gemaakt nadat het eenmaal draaide >:)
........niks aan toe te voegen

• Begbie
  • Laatst online: 01-01-2025
indeed

me nieuwe systeem: AMD64 3400 Newcastle - Asus k8V - 2x 512 corsair TWINX - 3200LL cas2 - Radeon 9600XT 256mb - 36gig WD Raptor SATA @ 10.000rpm - 120 gig Maxtor @ 7200 - en ik kon ook dvd's bakken zelfs. Nu een MacBook

Verwijderd

Topicstarter
Ehm planet ??! Nee hoezo.. Maar ik krijg inderdaad een blauw scherm.. Echt wel grappig jullie hoor..:z

• thorretje
  • Laatst online: 11-01 16:58
Dan wordt het toch echt tijd dat je die windowsshit er opnieuw opzet, dus gewoon HDD formatteren en opnieuw installeren die troep.

Ik heb de ervaring dat dat 3 - 5 keer per week nodig is, om de troep van Bill Gates normaal te laten draaien.

(en wat betreft blauwe schermen..... wen er maar aan.)

• actieman
  • Laatst online: 30-01 16:33
i740 wordt soms ook niet bij alle demo's ondersteund, dit komt dan later pas bij de volledige versie (of helemaal niet). (kijk maar eens bij de release notes en dan onder ondersteunde chipsets)

Ik zou je toch echt dringend willen adviseren om een ander kaartje te kopen om te gaan gamen...

Wat je nog kunt proberen is:
DirectX 7 installeren
Windows opnieuw installeren
Nieuwste drivers
In software mode proberen ipv d3d.

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, ik zal deze week even kijken. Maar wel hartelijk bedankt !! Tenminste goed advies..

Verwijderd

Topicstarter
Is dit wat ??

CREATIVE GRAPHICS BLASTER RIVA TNT 16MB AGP

Ik kan 'm kopen voor F 150,- doen of niet !?

• duderuud
  • Laatst online: 14:29

duderuud

Sliden is koel

Best veel geld!

Je kan beter ergens een Geforce 1 SDR op de kop tikken denk ik. Ik had eerst een PII400 met geforce 1 SDR, en alles draaide HEEL redelijk, ik haalde 3550 met 3D benchmark!

Ennuh, opnieuw installeren van windhoos is heerlijjk om te doen, vooral bij familie, hehe!

Motor-Forum.nl

• actieman
  • Laatst online: 30-01 16:33
PowerColor Sniper2 TNT2 M64 16MB FL 147,-

is tnt2 wel m64, maar wel iets beter dan tnt1.

kun je niet beter iets meer geld uitgeven voor bijvoorbeeld een GF2MX?
PowerColor GeForce2 MX (Retail) FL 299,-

Ik kan je budget niet zien, maar das wel heel wat beter dan een tnt.

Verder is die i740 niet onboard? Maw: heb je wel een AGP slot?

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

Topicstarter
Eeeh agp slot ?? Onboard ?? Ik zou het niet weten.. Zeg maar dat ik rond de 150 - 200 gulden wil uitgeven voor een nieuwe kaart.. Dan !?
Pagina: 1